Viņš norādīja, ka apmēram 90 kilometros valsts autoceļu darbi šogad sākās un turpināsies arī nākamgad.
Tāpat šogad LVC ir realizējis satiksmes drošības projektus 11 vietās, tostarp izbūvēti seši gājēju un velosipēdistu ceļi, kā arī pārveidoti divi krustojumi, informēja Lazdovskis.
LVC vadītājs uzsvēra, ka šogad autoceļu būvdarbu iepirkumos saglabājas būtiska konkurence, kas ir lielāka nekā vidēji valstī.
"LVC iepirkumos par tiesībām veikt ceļu būvdarbus vidējais pretendentu skaits bija 4,21, bet tiltu būvdarbu iepirkumos - 4,06. Projektēšanas darbu iepirkumos konkurence bija nedaudz zemāka - 3,78 pretendenti uz iepirkuma daļu, kas joprojām ir lielāks rādītājs nekā valsts vidējais," informēja Lazdovskis.
Pēc viņa teiktā, pateicoties ekonomijai iepirkumos, bija iespējams veikt papildu darbus četros ceļu posmos gandrīz 18 kilometru garumā.
LVC vadītājs arī atzina, ka būvdarbu sezona šogad bija veiksmīga, jo līgumi par darbiem tika noslēgti savlaicīgi un darbus varēja sākt nekavējoties, tiklīdz laika apstākļi to ļāva. Tāpat visi darbi, kurus bija plānots pabeigt šajā sezonā, ir pabeigti, bez būtiskiem kavējumiem.
"Pateicoties labvēlīgiem laika apstākļiem, izdevās pabeigt dažus objektus, kuros sākotnēji bija plānots, ka ziema darbus pārtrauks un darbus varēs pabeigt nākamajā pavasarī, piemēram reģionālā autoceļa Inčukalns-Ropaži-Ikšķile (P10) pārbūvi no Ropažiem līdz Tīnūžiem," atzīmēja Lazdovskis.
Viņš šogad kā īpašus projektus atzīmēja Salacas tiltu un Bauskas apvedceļu, norādot, ka vecais tilts pār Salacu tika pārņemts no pašvaldības valsts īpašumā un pasūtītāja lomu šajā projektā uzņēmās LVC, tostarp izstrādājot dokumentāciju, lai piesaistītu finansējumu būvdarbiem no Militārās mobilitātes fonda.
"Patlaban satiksme pār Salacu notiek pa pagaidu tiltu un būvnieki veic vecā tilta demontāžu. Savukārt vasaras vidū valdība deva startu jaunajam publiskās un privātās partnerības projektam (PPP) ceļu būvniecībā - esam sākuši priekšdarbus Bauskas apvedceļa PPP iepirkumam," viņš minēja.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri