Es būtu ar mieru, bet, ja privātmājā klienta atbildības zona ir no skaitītāja līdz ST sadales skapim, tad daudzdzīvokļu mājā tā jau ir apsaimniekotāja atbildības zona. Lasot šādu vēstuli, rodas iespaids, ka dzīvokļa īpašniekam pašam jāmeklē elektriķis!
Sadales tīklā man apstiprināja, ka daudzdzīvokļu mājā šādi jautājumi tiešām ir jārisina namu apsaimniekotājam. Tā kā manā gadījumā tas ir Rīgas namu pārvaldnieks (RNP), es uzreiz iesniedzu viņiem pieteikumu (tas notika pirms divām nedēļām).
Tur elektriķis sākumā vispār nesaprata, par ko ir runa, jo viņš ar ko tādu saskārās pirmo reizi. Kad norādīju, ka vēstulē ir minēts konkrēts termiņš, līdz kuram jāizpilda ST norādījums, viņš atbildēja, ka, protams, centīsies paspēt, taču garantēt to nevar – darba ir ļoti daudz.
Es vēlreiz piezvanīju uz ST tālruņa numuru 8403, paskaidrojot, ka nekādi nevaru ietekmēt RNP elektriķi, un palūdzu pārcelt termiņu uz vēlāku laiku. Sarunas laikā uzzināju, ka šajā situācijā neesmu vienīgā – daudzi cilvēki tagad zvana un uztraucas, jo nav skaidrs, ko darīt un kā reaģēt uz ST vēstulēm.
Lūgums ST: lūdzu, lai viņi paskaidro, kādai jābūt rīcībai, ja šādu vēstuli saņem privātmājas īpašnieks, un kādai – ja dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu mājā.”
Komentārs no AS "Sadales tīkls":
– Gadījumos, kad AS "Sadales tīkls" konstatē neatbilstības elektroiekārtu darbībā, uzņēmums informē konkrētos elektroenerģijas patērētājus, sniedzot norādījumus par darbībām, kas jāveic, lai novērstu šīs neatbilstības lietotājam piederošajās elektroiekārtās un/vai to lietošanā un apkalpošanā. Neatbilstību novēršana ir nepieciešama, lai nodrošinātu elektroapgādes drošību un līgumsaistību izpildi. Paziņojumu saņem klients (fiziska vai juridiska persona), ar kuru noslēgts elektroenerģijas piegādes līgums.
Aprakstītajā situācijā, visticamāk, pārbaudes laikā tika fiksētas neatbilstības, tādēļ kliente saņēma paziņojumu ar instrukcijām par neatbilstību novēršanu.
Nepieciešamo darbu veikšanai privātmāju īpašniekiem jāvēršas pie sertificēta elektriķa, savukārt dzīvokļu īpašniekiem daudzdzīvokļu mājās – pie namu apsaimniekotāja.
Lasītājas rīcība bija pilnīgi pareiza un korekta: vērsās pie apsaimniekošanas uzņēmuma un, kad noskaidrojās, ka darbu veikšana prasīs ilgāku laiku, par to informēja AS "Sadales tīkls".
Uzņēmums ar sapratni un cieņu izturas pret šādām situācijām. Ja "Sadales tīkls" norādījuma izpildei ir nepieciešams ilgāks laiks, mēs nosakām jaunu termiņu un atzīmējam to mūsu informācijas sistēmās.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri