Iniciatīvas autors uzskata, ka stingrāki reklāmas aizliegumi un kontrole ne tikai pasargātu sabiedrību, un īpaši jauniešus, no atkarības, bet arī pozitīvi ietekmētu valsts ekonomiku.
Iedzīvotāju līdzdalības platformā "ManaBalss.lv" ir publicēta jauna iniciatīva "Par azartspēļu slēpto reklāmu aizliegšanu", kuras autors Kārlis Beļēvičs aicina uz stingrāku kontroli un aizliegumiem pret maskētu azartspēļu reklāmu: https://manabalss.lv/par-azartspelu-slepto-reklamu-aizliegsanu/show
Iniciatīvas mērķis ir aizliegt azartspēļu slēpto reklāmu Latvijā, jo, kā uzsver autors, tā bieži vien tiek maskēta aiz tādām nevainīgām tēmām kā kafija, sports vai ēdiens. Slēpto reklāmu mēs varam sastapt ielās, pasākumos un īpaši sociālajos tīklos, kur influenceri reklamē saites uz azartspēļu vietnēm. Beļēvičs norāda uz nopietnām azartspēļu atkarības sekām - ģimenes problēmām, finansiālām grūtībām un pat nāves gadījumiem, uzsverot, ka šī ietekmīgā reklāma, kas vērsta tieši uz jauniešu auditoriju, ir nopietna problēma un prasa steidzamu rīcību.
Kā norādīts iniciatīvas tekstā, kopš azartspēļu reklāmas aizlieguma pieņemšanas 2006.gadā Latvijā nav pietiekami efektīvu pasākumu slēptās reklāmas kontrolē. "Man ir jautājums - kāpēc atbildīgās institūcijas nekontrolē šo nozari, un vai tas ir lobijs vai citas prioritātes, kas traucē aizliegt šo sērgu?" jautā iniciatīvas autors.