Tostarp tiks atklātas platformas pieturas punktos Vecāķi, Kalngale, Garciems, Garupe, Pabaži, Zvejniekciems un Skulte.
Minētajā dzelzceļa līnijā pasažieru apmaiņa pie modernizētajām platformām jau tiek nodrošināta pieturas punktos Zemitāni, Sarkandaugava, Mangaļi, Ziemeļblāzma, Vecdaugava, bet Jelgavas līnijā modernizētās platformas pasažieru apkalpošanai ir pieejamas pieturas punktos Bieriņi/Bērnu slimnīca, "Turība", Tīraine, Jaunolaine, Dalbe un Ozolnieki.
Tādējādi no šodienas pasažieriem būs pieejamas kopumā 18 modernizētās pieturvietas, no kurām sešas atrodas pasažieru līnijā Rīga-Jelgava, bet 12 - pasažieru līnijā Rīga-Skulte.
Jau ziņots, ka peronu modernizācijas projektā paredzēts modernizēt kopumā 48 paaugstinātās pasažieru platformas un ar tām saistīto infrastruktūru Krustpils, Saulkrastu, Tukuma un Jelgavas līnijā. Krustpils līnijā paredzēts pārbūvēt 12 peronus, Saulkrastu līnijā - 20, Tukuma līnijā - deviņus, bet Jelgavas līnijā - septiņus.
Sākotnēji peronu modernizāciju LDz bija plānojis pabeigt līdz 2023.gada beigām.
Projekta izmaksas ir 44,4 miljoni eiro, tostarp Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums ir 37,8 miljoni eiro, bet LDz līdzfinansējums - 6,6 miljoni eiro.
LDz noslēdzis līgumus ar diviem būvniecības uzņēmumiem. Staciju un pieturas punktu projektēšanu un būvniecību Jelgava, Tukuma, Krustpils līnijās, kā arī Saulkrastu līnijas posmā Kalngale-Skulte veic pilnsabiedrība "BMGS-Fima", kuru veido AS "BMGS" Latvija" un pilnsabiedrība "Fima Group", kuru savukārt veido Lietuvas "Fima" un Latvijas SIA "Fima". Savukārt Saulkrastu līnijas posmā Zemitāni-Vecāķi jeb Rīgas mezglā šos darbus veic uzņēmums "Leonhard Weiss".
Jau ziņots, ka pagājušajā gadā LDz koncerna apgrozījums bija 263,529 miljoni eiro, kas ir par 3,4% vairāk nekā 2022.gadā, taču koncerns cieta 3,231 miljona eiro zaudējumus.
LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna LDz valdošais uzņēmums.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri