Mikromobilitātes rīku novietošanas zonu skaits palielināts vēl par vairāk nekā 40 vietām, no kurām četras ir pilotprojekti, izvietojot novietošanas zonu brauktuves malā - starp autostāvvietām. Šāds risinājums ieviests, lai vēl vairāk atvieglotu pārvietošanās iespējas gājējiem, nesamazinot to ērtības, izvietojot zonas tikai uz ietvēm.
Jaunās mikromobilitātes rīku novietošanas vietas ieviestas Krišjāņa Valdemāra ielā, Brīvības bulvārī, Krišjāņa Barona, Merķeļa un Elizabetes ielā.
Turpinās darbs pie mikromobilitātes rīku novietošanas zonu paplašināšanas, pakāpeniski iezīmējot jaunas zonas vietās, kur transportlīdzekļu atstāšana līdz šim radīja neērtības gājējiem un citiem satiksmes dalībniekiem.
Jau ziņots, ka pavasarī Rīgas dome pieņēma jaunus koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanas noteikumus, kuri nosaka gan ātruma ierobežojumus, gan speciālas zonas mikromobilitātes rīku novietošanai.
No maija sākuma koplietošanas elektroskrejriteņus un velosipēdus Vecrīgā varēja novietot tikai speciāli izveidotās vietās, kas nozīmē, ka novietošanas aizlieguma zonā ir visa Vecrīga. No šodienas šī zona ir paplašināta līdz Elizabetes ielai un pakāpeniski tā tiks ieviesta visā Rīgas vēsturiskā centra teritorijā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri