PV valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis atzīmē, lai gan Latvijā vilcienu precizitāte pārsniedz vidējo rādītāju Eiropas Savienībā, kas ir 88%, tomēr pašreiz vilcienu precizitātes rādītājs nav tādā līmenī, kāds tika nodrošināts līdz šim.
Viņš arī norāda, ka uzņēmums plāno īstenot darbības pakalpojuma stabilitātes nodrošināšanai. Īstermiņā tas nozīmē izmaiņas grafikā līdz brīdim, kad Čehijas uzņēmums "Škoda Vagonka" garantēs, ka uzņēmumā ražotie elektrovilcieni darbojas bez defektiem.
"Jaunos vilcienus laižam satiksmē piesardzīgāk, plānojam jauno vilcienu kustību maršrutos, kuros ir divi sliežu ceļi, kā arī izmantojam vecos vilcienus," akcentē Grigulis.
Tāpat uzņēmumā norāda, ka šogad 1.februārī PV mašīnisti instruktori, mācību instruktori un inženieri "Škoda Vagonka" speciālistu vadībā jaunajos elektrovilcienos apguva rīcību nestandarta un avārijas situācijās, piemēram, defektu konstatēšanu, bateriju uzlādes problēmu risināšanu un elektrovilciena avārijas vilkšanu.
Līdz šim 74 PV darbinieki ir piedalījušies un pabeiguši vairākas sertificētas "Škoda Vagonka" mācības, iegūstot 252 sertifikātus, kā arī visi 80 mašīnisti ir izgājuši pilnu kursu pēc "Škoda Vagonka" izstrādātā mācību plāna un materiāliem elektrovilcienu vadībai standarta apstākļos, min uzņēmumā.
2023.gada decembra vidū PV sāka pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem "Škoda Vagonka" elektrovilcieniem. Pirms tam vilcieni tika ilgstoši testēti un izmēģināti Latvijas dzelzceļa infrastruktūrā. Neraugoties uz to, jaunos vilcienus regulāri piemeklē dažādas ķibeles, tāpēc radās būtiskas problēmas ar reisu nodrošināšanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri