Ņemot vērā jauno funkcionalitāti, kas ļauj katram dzīvokļu īpašniekam savlaicīgi uzzināt apkures pieslēgšanas dienu, nevis nedēļu, kad tiek uzsākta apkures sezona, RNP aicina dzīvokļu īpašniekus ar šo informāciju iepazīties pašapkalpošanās vortālā e-parvaldnieks.lv un RNP mobilajā aplikācijā, kas tur būs pieejama no 7.oktobra. Apkures pieslēgšana gandrīz 3000 ēkām ar centralizēto siltumapgādes sistēmu tiks nodrošināta nedēļas laikā - līdz 15.oktobrim.
Līdz ar jaunās funkcionalitātes ieviešanu klientiem būs iespēja redzēt savas mājas provizorisko apkures pieslēgšanas termiņu un būs pieejama arī informācija par situācijām, ja pieslēgšanas gaitā jāveic neplānoti darbi. Pieteikumus saistībā ar nepilnībām apkures sistēmas darbībā būs iespējams reģistrēt tieši vortālā e-parvaldnieks.lv, mobilajā lietotnē vai ar virtuālā asistenta "Juris" starpniecību. Tāpat klienti redzēs visus savus reģistrētos pieteikumus, kā arī varēs sekot līdzi to izpildes statusam, saņemot papildus paziņojumus. Jaunās funkcijas lietotnē un pašapkalpošanās vortālā būs pieejamas, līdzko tiks uzsākta jaunā apkures sezona.
Māris Ozoliņš, RNP valdes priekšsēdētājs: "Lēmums par apkures pieslēgšanu pieņemts analizējot laika prognozi, kā arī tādus parametrus, kā gaisa mitrums un vēja stiprums. Nākamgad analīzē plānojam izmantot arī klientu dzīvokļos izvietotus devējus, kas ļaus informāciju par laika prognozi papildināt ar informāciju par temperatūras svārstībām un gaisa mitrumu tieši dzīvokļos. Būtiski, ka šogad apkures, pirms apkures pieslēgšanas, aizvadījām vairākas sarunu tikšanās ar AS "RĪGAS SILTUMS", konstruktīvi analizējot aizvadītās apkures sezonas parādnieku grozu. Spējām precīzi parādīt visas veiktās darbības parāda mazināšanā māju griezumā un vienoties par apkures sezonas sākšanu RNP klientu ēkās."
AS RĪGAS SILTUMS valdes priekšsēdētājs Ilvars Pētersons: "Pēc lielākā klienta, SIA Rīgas namu pārvaldnieks, pieprasījuma, dodam atļauju pieslēgt apkuri rīdziniekiem. Šosezon intensīvi strādājām, lai samazinātu siltuma tarifu, iegādājoties kurināmo diversificētos iepirkumos par izdevīgām cenām.
Šo apkures sezonu uzsākam ar siltuma tarifu 87,57 eiro par megavatstundu bez PVN, kas ir teju divas reizes mazāks nekā pērn. Jāatzīmē, ka ir klienti, kas izmanto apkuri visu gadu, lai arī drēgnajās, vējainajās un lietainajās dienās, mājoklī pastāvīgi būtu komfortabli. Visas ēkas ir aprīkotas ar automatizētiem siltummezgliem, kas ļauj siltumu izmantot racionāli, mainoties laika apstākļiem. Tā ir iespēja dzīvot pastāvīgā komforta režīmā un piegādāto siltumenerģiju izmantot racionāli. Mums ir svarīga klientu labbūtība, tādēļ aicinu iedzīvotājus sekot līdzi mājas mikroklimatam, lai iekštelpu temperatūra nesamazinās zem 16 grādiem, kas var ietekmēt gan cilvēka veselību, gan ēkas konstrukcijas."
RNP tehniski ir gatavs apkures sezonas sākšanai. Vairumam māju ar centralizēto siltumapgādes sistēmu - siltummezgli bija tehniski gatavi jau 1.septembrī. Apkures pieslēgšana notiek pēc iepriekš izstrādāta plāna, savukārt apkures sistēmas stabilizēšanas darbi pēc ēkas pieslēgšanas var ilgt divas nedēļas, bet atsevišķos gadījumos arī līdz četrām nedēļām. Mājas ir aprīkotas ar automātiskiem siltummezgliem, kas reaģē uz āra temperatūru, sasniedzot +12 grādus, tiek pārtraukta siltuma padeve, tāpēc paaugstinoties gaisa temperatūrai nav jāuztraucas, ka radiatori paliek vēsi.
RNP aicina savus klientus izmantot mobilo lietotni RNP, kuras funkcionalitāte tiek papildināta ar jaunām, klientiem aktuālām funkcijām, lai iespējami vienkāršā un ērtā veidā uzzinātu būtisko informāciju par savu nekustamo īpašumu.
Jau ziņots, ka papildus pašapkalpošanās vortālam, RNP ieviesis mobilo lietotni jeb aplikāciju "RNP", lai nodrošinātu ērtu un efektīvu pakalpojumu sniegšanu saviem klientiem. Aplikācijas lietotājs var būt ikviens RNP klients, kurš ir reģistrējies vortālā e-parvaldnieks.lv.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri