Cilvēki sūdzas par sakaru pakalpojumiem

Sabiedrība
VS.LV 14:53, 03.09.2023 0

Visvairāk pretenziju saņemtas par Bite Latvija. Kādas tiesības ir lietotājiem?

 

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) kopš šā gada sākuma ir saņēmusi 119 sūdzības par dažādiem jautājumiem saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumiem pavēstīja SPRK pārstāvji.

Sūdzības sniegtas par SIA "Bite Latvija", SIA "Tele2", SIA "Baltcom", SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT), SIA "Tet", AS "Balticom", SIA "Livas KTV" un citiem pakalpojumu sniedzējiem.

Vienlaikus starp mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējiem visvairāk jeb 50 sūdzību saņemtas par "Bite Latvija", no kurām 15 gadījumos sūdzības bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti. Savukārt par "Tele2" kopumā šogad saņemtas 24 sūdzības, no kurām trijos gadījumos tās bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti.

Saistībā ar LMT sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem SPRK līdz šim šajā gadā saņēmusi 12 sūdzības, no kurām piecos gadījumos sūdzības bija par interneta pakalpojumu kvalitāti. Pārējās bija par rēķiniem, numura lietošanu, galalietotāja tiesībām un ierīcēm.

Vienlaikus SPRK atzīmē, ka regulatora pakalpojumu lietotāji visbiežāk vēršas tad, kad nav izdevies atrisināt problēmsituāciju ar elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēju. Proti, pēc saziņas ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju, lietotājs, atkarībā no pakalpojuma sniedzēja saņemtās atbildes, ir tiesīgs vērsties ar oficiālu sūdzību SPRK.

SPRK vērš uzmanību, ka lietotājam ir tiesības saņemt samazinātu maksu par pakalpojuma nodrošināšanu no operatora vai izbeigt līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja pakalpojuma kvalitāte neatbilst līguma nosacījumiem un galalietotājs par to ir informējis operatoru, iesniedzot iesniegumu.

Подписывайтесь на Телеграм-канал VS.LV! Заглядывайте на страницу VS.LV на Facebook! И читайте главные новости о Латвии и мире!
Lasīt visus komentārus (0)


ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība IeM analizē šūnu apraides paziņojumu nenonākšanu līdz adresātiem

Iekšlietu ministrijas (IeM) Informācijas centrs kopā ar tehniskajiem sistēmas izstrādātājiem sācis analizēt situācijas, kurās šūnu apraides paziņojums nav sasniedzis saņēmējus, informēja ministrija.

Sabiedrība Vasarā bērnu pieskatīšana valstī kļūst par ikdienas izaicinājumu (+VIDEO)

"Tas norāda uz plaisu starp ģimeņu vajadzībām un darba vides atbalsta mehānismiem".

Sabiedrība «Presidential Alert» Latvijā? VUGD skaidro paziņojuma izcelsmi

Šūnu tehnoloģijas trauksmes paziņojuma nosaukums un valoda ir atkarīga no mobilo telefonu operētājsistēmas izstrādātāju īpatnībām, taču patlaban valstij nav iespējams to mainīt pēc saviem ieskatiem, aģentūrai LETA atzina Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā (VUGD).

Sabiedrība Sākas vilku medību sezona, atļauts nomedīt 370 vilkus

Valsts meža dienests patur tiesības samazināt nomedījamo vilku skaitu atbilstoši medību sezonas laikā iegūtajiem datiem par vilku populācijas stāvokli.

Lasiet arī

Ekonomika Kā Latvijā neiekrist negodīgo tirgotāju viltībās: speciālistu padoms (+VIDEO)

Iepērkoties internetā, patērētājam ir tādas pašas tiesības kā parastā veikalā.

Kultūra Par Enrikes Iglesiasa nenotikušā koncerta biļešu naudas atmaksu lems tiesa

Par Enrikes Iglesiasa nenotikušā koncerta biļešu naudas atmaksu lems tiesa, aģentūrai LETA pavēstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Veselība Par ko visbiežāk sūdzas pacienti?

Par pacienta tiesību aizskārumu Veselības Inspekcijā 2024.gadā saņemtas kopumā 117 pacientu vai to tuvinieku sūdzības.

Ekonomika Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta izbūves konkursu

Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta ceturtās kārtas izbūves konkursu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.