Cilvēki sūdzas par sakaru pakalpojumiem

Sabiedrība
VS.LV 14:53, 03.09.2023 0

Visvairāk pretenziju saņemtas par Bite Latvija. Kādas tiesības ir lietotājiem?

 

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) kopš šā gada sākuma ir saņēmusi 119 sūdzības par dažādiem jautājumiem saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumiem pavēstīja SPRK pārstāvji.

Sūdzības sniegtas par SIA "Bite Latvija", SIA "Tele2", SIA "Baltcom", SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT), SIA "Tet", AS "Balticom", SIA "Livas KTV" un citiem pakalpojumu sniedzējiem.

Vienlaikus starp mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējiem visvairāk jeb 50 sūdzību saņemtas par "Bite Latvija", no kurām 15 gadījumos sūdzības bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti. Savukārt par "Tele2" kopumā šogad saņemtas 24 sūdzības, no kurām trijos gadījumos tās bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti.

Saistībā ar LMT sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem SPRK līdz šim šajā gadā saņēmusi 12 sūdzības, no kurām piecos gadījumos sūdzības bija par interneta pakalpojumu kvalitāti. Pārējās bija par rēķiniem, numura lietošanu, galalietotāja tiesībām un ierīcēm.

Vienlaikus SPRK atzīmē, ka regulatora pakalpojumu lietotāji visbiežāk vēršas tad, kad nav izdevies atrisināt problēmsituāciju ar elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēju. Proti, pēc saziņas ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju, lietotājs, atkarībā no pakalpojuma sniedzēja saņemtās atbildes, ir tiesīgs vērsties ar oficiālu sūdzību SPRK.

SPRK vērš uzmanību, ka lietotājam ir tiesības saņemt samazinātu maksu par pakalpojuma nodrošināšanu no operatora vai izbeigt līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja pakalpojuma kvalitāte neatbilst līguma nosacījumiem un galalietotājs par to ir informējis operatoru, iesniedzot iesniegumu.

Подписывайтесь на Телеграм-канал VS.LV! Заглядывайте на страницу VS.LV на Facebook! И читайте главные новости о Латвии и мире!
Lasīt visus komentārus (0)


ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība Valsts kancelejā apvienos departamentus; protestā darbinieki amatus pametīs

Valsts kancelejas direktors nolēmis apvienot Komunikācijas departamentu un Stratēģiskās komunikācijas departamentu, plānojot, ka darbu neviens nezaudēs, tomēr, izmaiņām nepiekrītot, daļa cilvēku darbu atstās, aģentūrai LETA sacīja Valsts kancelejas direktors Raivis Kronbergs.

Sabiedrība Inese Lībiņa-Egnere: Rīgā jāpanāk progress Īpašā tribunāla izveidē

Šodien Rīgā notiek starptautiska sanāksme, kurā tiek izstrādāti tiesiski mehānismi, lai izveidotu Īpašo tribunālu agresijas noziegumam pret Ukrainu.

Sabiedrība Latvijā atrada veidu, kā strādāt ar «grūtiem» bērniem (+VIDEO)

Jaunizveidotās speciālistu komandas sniegs būtisku atbalstu uzvedības izaicinājumu risināšanā.

Sabiedrība Kažociņš: Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš.

Lasiet arī

Ekonomika Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta izbūves konkursu

Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta ceturtās kārtas izbūves konkursu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Pasaule ECT skatīs portugāļu sūdzības pret Latviju par rīcību klimata pārmaiņu novēršanā

Eiropas Cilvēktiesību tiesas (ECT) Lielā palāta trešdien, 27.septembrī, izskatīs sešu portugāļu jauniešu sūdzības pret 32 valstīm, tostarp Latviju, par nepietiekamu rīcību klimata pārmaiņu novēršanā.