Cilvēki sūdzas par sakaru pakalpojumiem

Sabiedrība
VS.LV 14:53, 03.09.2023 0

Visvairāk pretenziju saņemtas par Bite Latvija. Kādas tiesības ir lietotājiem?

 

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) kopš šā gada sākuma ir saņēmusi 119 sūdzības par dažādiem jautājumiem saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumiem pavēstīja SPRK pārstāvji.

Sūdzības sniegtas par SIA "Bite Latvija", SIA "Tele2", SIA "Baltcom", SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT), SIA "Tet", AS "Balticom", SIA "Livas KTV" un citiem pakalpojumu sniedzējiem.

Vienlaikus starp mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējiem visvairāk jeb 50 sūdzību saņemtas par "Bite Latvija", no kurām 15 gadījumos sūdzības bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti. Savukārt par "Tele2" kopumā šogad saņemtas 24 sūdzības, no kurām trijos gadījumos tās bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti.

Saistībā ar LMT sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem SPRK līdz šim šajā gadā saņēmusi 12 sūdzības, no kurām piecos gadījumos sūdzības bija par interneta pakalpojumu kvalitāti. Pārējās bija par rēķiniem, numura lietošanu, galalietotāja tiesībām un ierīcēm.

Vienlaikus SPRK atzīmē, ka regulatora pakalpojumu lietotāji visbiežāk vēršas tad, kad nav izdevies atrisināt problēmsituāciju ar elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēju. Proti, pēc saziņas ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju, lietotājs, atkarībā no pakalpojuma sniedzēja saņemtās atbildes, ir tiesīgs vērsties ar oficiālu sūdzību SPRK.

SPRK vērš uzmanību, ka lietotājam ir tiesības saņemt samazinātu maksu par pakalpojuma nodrošināšanu no operatora vai izbeigt līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja pakalpojuma kvalitāte neatbilst līguma nosacījumiem un galalietotājs par to ir informējis operatoru, iesniedzot iesniegumu.

Подписывайтесь на Телеграм-канал VS.LV! Заглядывайте на страницу VS.LV на Facebook! И читайте главные новости о Латвии и мире!
Lasīt visus komentārus (0)


ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība Dienesti skaidro nezināmas izcelsmes vielas smakas avotu kanalizācijas akās Rīgā

Atbildīgie dienesti šobrīd strādā, lai noskaidrotu pagaidām nezināmas izcelsmes vielas smakas avotu kanalizācijas akās Rīgā, aģentūru LETA informēja Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā (VUGD).

Sabiedrība Prognozē, ka pēc pieciem gadiem veselībā varētu trūkt aptuveni 2400 darbinieku

Pēc pieciem gadiem veselības aprūpes sistēmā varētu trūkt aptuveni 2400 darbinieku, šodien konferencē "Veselības aprūpes cilvēkresursu krīze: Mazās valstis nākotnes risku priekšā" par veselības aprūpes darbaspēka izaicinājumiem un risinājumiem Eiropā norādīja Ekonomikas ministrijas (EM) parlamentārais sekretārs Jurģis Miezainis.

Sabiedrība "Straupe": E.coli baktērija uzņēmuma produkcijā nav apstiprināta

Līdz šim laboratoriskās pārbaudēs E.coli baktērijas klātbūtne nav apstiprināta nevienā piena ražošanas uzņēmuma "Straupe" produkcijas veidā, kā arī ņemtajos paraugos no ražošanas iekārtām, taras vai darbinieku rokām, aģentūru LETA informēja kompānijā.

Sabiedrība Perspektīvā dizainere Megija izmācījusies par savu meistarību tehnikumā (+VIDEO)

"Šķiet, atradu savu īsto es, tādēļ arī nāca ideja par uzņēmumu".

Lasiet arī

Kultūra Par Enrikes Iglesiasa nenotikušā koncerta biļešu naudas atmaksu lems tiesa

Par Enrikes Iglesiasa nenotikušā koncerta biļešu naudas atmaksu lems tiesa, aģentūrai LETA pavēstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Veselība Par ko visbiežāk sūdzas pacienti?

Par pacienta tiesību aizskārumu Veselības Inspekcijā 2024.gadā saņemtas kopumā 117 pacientu vai to tuvinieku sūdzības.

Ekonomika Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta izbūves konkursu

Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta ceturtās kārtas izbūves konkursu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Pasaule ECT skatīs portugāļu sūdzības pret Latviju par rīcību klimata pārmaiņu novēršanā

Eiropas Cilvēktiesību tiesas (ECT) Lielā palāta trešdien, 27.septembrī, izskatīs sešu portugāļu jauniešu sūdzības pret 32 valstīm, tostarp Latviju, par nepietiekamu rīcību klimata pārmaiņu novēršanā.