• Anšlavs,
  • Junora
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Cilvēki sūdzas par sakaru pakalpojumiem

Teksta izmērs Aa Aa
Sabiedrība
VS.LV 14:53, 03.09.2023


Visvairāk pretenziju saņemtas par Bite Latvija. Kādas tiesības ir lietotājiem?



Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) kopš šā gada sākuma ir saņēmusi 119 sūdzības par dažādiem jautājumiem saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumiem pavēstīja SPRK pārstāvji.

Sūdzības sniegtas par SIA "Bite Latvija", SIA "Tele2", SIA "Baltcom", SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT), SIA "Tet", AS "Balticom", SIA "Livas KTV" un citiem pakalpojumu sniedzējiem.

Vienlaikus starp mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējiem visvairāk jeb 50 sūdzību saņemtas par "Bite Latvija", no kurām 15 gadījumos sūdzības bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti. Savukārt par "Tele2" kopumā šogad saņemtas 24 sūdzības, no kurām trijos gadījumos tās bijušas par interneta pakalpojuma kvalitāti.

Saistībā ar LMT sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem SPRK līdz šim šajā gadā saņēmusi 12 sūdzības, no kurām piecos gadījumos sūdzības bija par interneta pakalpojumu kvalitāti. Pārējās bija par rēķiniem, numura lietošanu, galalietotāja tiesībām un ierīcēm.

Vienlaikus SPRK atzīmē, ka regulatora pakalpojumu lietotāji visbiežāk vēršas tad, kad nav izdevies atrisināt problēmsituāciju ar elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēju. Proti, pēc saziņas ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju, lietotājs, atkarībā no pakalpojuma sniedzēja saņemtās atbildes, ir tiesīgs vērsties ar oficiālu sūdzību SPRK.

SPRK vērš uzmanību, ka lietotājam ir tiesības saņemt samazinātu maksu par pakalpojuma nodrošināšanu no operatora vai izbeigt līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja pakalpojuma kvalitāte neatbilst līguma nosacījumiem un galalietotājs par to ir informējis operatoru, iesniedzot iesniegumu.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība Salacgrīvā pilnā sparā rit jauna tilta būvniecība (+VIDEO)

Ņemot vērā to, ka pašvaldība ilgstoši nevarēja realizēt tilta pārbūvi, tas pārņemts valsts īpašumā.

Sabiedrība Latvijas sievietes izvēlas strādāt mākslīgā intelekta jomā (+VIDEO)

Programma ilgs sešas nedēļas, un lielākā daļa dalībnieču ir apņēmušās to pabeigt līdz jūnija vidum.

Sabiedrība Nodarbināto skaits valsts pārvaldes iestādēs triju gadu laikā nedaudz audzis

Triju gadu laikā - kopš 2021.gada beigām līdz pagājušā gada nogalei - valsts pārvaldes iestādes amata slodžu un nodarbināto skaits teju nav mainījies, liecina Valsts kancelejas apkopotā informācija.

Sabiedrība Nabadzīgie guļ slikti, pašnodarbinātie — ilgāk: zināmi miega aptaujas rezultāti

Vairāk nekā puse jeb 62% Latvijas iedzīvotāju guļ ieteicamo stundu skaitu diennaktī - septiņas vai astoņas stundas, noskaidrots pētījumu kompānijas "Kantar" veiktajā aptaujā.

Lasiet arī

Ekonomika Kā Latvijā neiekrist negodīgo tirgotāju viltībās: speciālistu padoms (+VIDEO)

Iepērkoties internetā, patērētājam ir tādas pašas tiesības kā parastā veikalā.

Kultūra Par Enrikes Iglesiasa nenotikušā koncerta biļešu naudas atmaksu lems tiesa

Par Enrikes Iglesiasa nenotikušā koncerta biļešu naudas atmaksu lems tiesa, aģentūrai LETA pavēstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Veselība Par ko visbiežāk sūdzas pacienti?

Par pacienta tiesību aizskārumu Veselības Inspekcijā 2024.gadā saņemtas kopumā 117 pacientu vai to tuvinieku sūdzības.

Ekonomika Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta izbūves konkursu

Iesniegta kārtējā sūdzība par Dienvidu tilta ceturtās kārtas izbūves konkursu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.