Paralēli lietotnes pilnajai funkcionalitātei, tajā ir izveidoti arī speciāli pielāgojumi vājdzirdīgajiem un nedzirdīgajiem. Tie dod iespēju izveidot speciālo 112 īsziņu, izmantojot speciālu sagatavi, komunicēt ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa ārstiem, izmantojot zīmju valodas tulku kā uzticības personu - attiecīgi ārsti uzreiz var saņemt informāciju par cilvēku, kura sakarā zvana zīmju valodas tulks. Arī pats cilvēks sarunas laikā (tiešsaistes čatā paralēli videozvanam ar zīmju valodas tulku) varētu nosūtīt ārstam foto vai arī saņemt no viņa rakstiski ziņu, piemēram, precīzu zāļu nosaukumu.
Papildus speciālajiem pielāgojumiem nedzirdīgajiem ir iespēja izmantot arī lietotnes standarta funkcionalitāti - uzticības personu informēšanas servisu.
Lai varētu izmantot speciālos pielāgojumus, cilvēkam savā profilā ir jāatzīmē - "Vājdzirdīgs" vai "Nedzirdīgs". LNS skaidro, ka 112 īsziņas sagatavošanas opcija parādās tikai tad, ja profilā ir atzīmēts "Nedzirdīgs". Kā to izdarīt ir aprakstīts mājaslapas sadaļā "Lietotāja pamācība" sadaļā "Speciālie pielāgojumi cilvēkiem ar dzirdes traucējumiem" - "https://www.adipsd.com/mobile-app-how-to".
"Help in LV" ir atvērta lietotne un visu laiku tiek nepārtraukti strādāts arī pie citu dienestu, servisu un valstu integrācijas.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri