Pastnieku skaits Latvijas reģionos samazinās, tāpēc valsts pasta uzņēmums pāriet uz jaunām darba formām.
Pakalpojuma sniedzēja novērojumi liecina, ka iedzīvotāji labprāt izmanto pasta pakalpojumus savā dzīvesvietā – tas ir izdevīgi, droši un pieejami ne tikai noteiktā darbalaikā, tādēļ “Latvijas Pasta” pakalpojumi Inčukalna teritorijā iedzīvotājiem tiek nodrošināti tieši šādā veidā – tos sniegs pastnieks pēc klienta pieprasījuma tad, kad tas būs klientam nepieciešams.
Arī turpmāk iedzīvotājiem tiks pilnībā nodrošināti visi universālā pasta pakalpojuma grozā ietvertie pakalpojumi un citi pakalpojumi, kurus sniedz “Latvijas Pasts”.
Pastnieks klienta dzīvesvietā bez maksas nodrošinās vēstuļu korespondences (vēstules, pastkartes, sīkpakas, bandroles) un pasta paku sūtījumu pieņemšanu un nosūtīšanu –, papildus piedāvājot arī citus pakalpojumus, kas bija pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, piemēram, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas un izmaksas no “Pasta norēķinu sistēmas” konta un citus pakalpojumus.
Iedzīvotāji par pasta pakalpojumu turpmākās saņemšanas kārtību tiks informēti informatīvajos materiālos, kas tiks ievietoti iedzīvotāju pastkastītēs.
Pieprasījumu var veikt, iepriekš sazinoties ar “Latvijas Pasta” Klientu centru, zvanot uz tālruņa numuru 27008001 vai 67008001.
Tajā pašā laikā VAS "Latvijas pasts" izsludinājis iepirkumu 200 jaunu pakomātu iegādei ar paredzamo līguma summu 6,345 miljoni eiro, liecina Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) publiskotā informācija.
Ieinteresēto piegādātāju sanāksme notiks 15.augustā
"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā apmēram 2700 darbinieku.
Vairums reģionālo mediju izdevēju ir bijuši liecinieki VAS "Latvijas pasts" attīstībai ilgākā laika periodā, un droši varot teikt, ka ikvienas pārbūves, reorganizācijas un tā sauktās inovācijas rezultātā, šī pakalpojuma sniedzēja un faktiskā valsts noteiktā monopolista pakalpojumu apjoms reģionos ir samazinājies un kļuvis nepieejamāks, lietotājiem - nedraudzīgāks, pauda Latvijas Reģionālo mediju asociācijas (LRMA) valdes priekšsēdētāja Ivonna Plaude.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri