Apakškomisijas sēdē deputāti sprieda par "airBaltic" iesaisti tūrisma attīstībā, informēja Saeimas Preses dienestā.
Ekonomikas ministrijas un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras pārstāvji norāda, ka "airBaltic" ir atpazīstamākais Latvijas starptautiskais zīmols un būtiska Latvijas tūrisma tirgus sastāvdaļa, kas nodrošina vairāk nekā 2,5% no iekšzemes kopprodukta.
"airBaltic" pārstāvji akcentēja lidsabiedrības aktivitātes ienākošā tūrisma veicināšanā. Tāpat lidsabiedrība norādīja uz Krievijas kara Ukrainā negatīvajām sekām, jo kopš kara sākuma "airBaltic" ir zaudējis lielākos tranzīta pārvadājumu tirgus. Tai pašā laikā "airBaltic" ir vienīgā nacionālā kompānija Baltijas reģionā, kas nodrošina regulārus lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem.
Spriežot par aktuālo situāciju tūrisma tirgū, deputāti uzsvēra, ka nepieciešams, lai Rīga un līdz ar to Latvija ir galvenais galamērķis. Tāpat deputāti rosināja novērst šķēršļus lidostas infrastruktūras izmantošanā, norādot uz problēmu ar pasažieru trapu pieejamību.
Atbildot uz deputātu jautājumiem, tūrisma nozares pārstāvji norādīja, ka "airBaltic" ir stratēģisks savienojums, lai tūristi varētu nokļūtu Rīgā, taču, meklējot risinājumu tūristu piesaistei Rīgai un Latvijai kā galamērķim, nedrīkst pieļaut tirgus kropļošanu. Nozares pārstāvji uzsvēra nepieciešamību vairāk investēt mārketingā un aicināja plašāk runāt par Latvju kā galamērķi.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri