Par 106 000 eiro plānots izstrādāt un radio un internetā izvietot Nacionālo bruņoto spēku (NBS) rekrutēšanas reklāmas, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
Nacionālo bruņoto spēku Apvienotais štābs bija izsludinājis iepirkumu par NBS kampaņas izstrādi un reklāmas izvietošanu masu medijos
Iepirkums iedalīts divās daļās. Pirmā daļa ir rekrutēšanas reklāmas izgatavošana un izplatīšana radio kanālos, kur piegādātājam jāizstrādā kampaņas koncepcija, jāizveido audiodžingls un jāizplāno kampaņas materiālu izvietošana Latvijas radio kanālos.
Šajā iepirkuma daļā par atbilstošāko no diviem saņemtajiem priekšlikumiem atzīts SIA "Kuvera pluss" piedāvājums. Uzņēmums darbus veiks par 56 339 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).
Tikmēr iepirkuma otrajā daļā par rekrutēšanas reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu Latvijas interneta resursos uzvarējis uzņēmums "Triple Bounce", kas darbus veiks par 50 147 eiro bez PVN. Uzņēmumam jāizstrādā un jāīsteno rekrutēšanas reklāmas kampaņa Latvijas interneta resursos, tostarp jāpiedāvā interneta bannera izstrādes idejas ar izmantotiem saprotamiem grafiskiem elementiem paredzamajai mērķauditorijai.
Kopumā par minētajiem pakalpojumiem NBS maksās 106 486 eiro bez PVN.
Portālā "Firmas.lv" pieejamā informācija liecina, ka uzņēmums "Kuvera pluss" dibināts 2005.gadā un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmums pieder Ričardam Zaksam, Uģim Polim un SIA "Ralto Mārupe". Kapitālsabiedrība 2021.gadā apgrozīja 0,77 miljonus eiro, gadu noslēdzot ar 130 000 eiro peļņu. Jaunāki dati par uzņēmuma darbību vēl nav pieejami.
Tikmēr SIA "Triple Bounce" dibināta 2007.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2982 eiro. Uzņēmums pieder Vivitai Ančupānei. Kapitālsabiedrība 2021.gadā apgrozīja 0,8 miljonus eiro, gadu noslēdzot ar 120 000 eiro peļņu. Jaunāki dati par uzņēmuma darbību vēl nav pieejami.