Dienestā norāda, ka līdz šim, lai kļūtu par dienesta klientu, personai vajadzēja doties uz kādu no klientu apkalpošanas centriem un iesniegt parakstītu veidlapu klātienē vai nosūtīt to elektroniski parakstītu e-pastā.
Lai Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā reģistrētos par LAD klientu, personai ir nepieciešams derīgs elektroniskais paraksts - "eParaksts" vai "eParaksts mobile".
Kā informē dienestā, fiziska persona sistēmā par klientu var reģistrēt tikai pati sevi, savukārt juridiska persona var reģistrēties, ja Uzņēmumu reģistrā ir norādīts kā uzņēmuma pārstāvis, kas var rīkoties juridiskās personas vārdā.
Reģistrācijas laikā nepieciešams aizpildīt klienta anketu, norādot savus bankas datus un kontaktinformāciju saziņai. Būtiski ir klienta formā minēt pareizu e-pasta adresi, jo pēc pašreģistrācijas uz pastu pienāk apstiprinājums ar klientu numuru, lietotāja pieejas tiesībām un citu svarīgu informāciju.
LAD ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas administrē ES Lauksaimniecības fonda līdzekļus un tiešos maksājumus zemniekiem.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri