"Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša norāda, ka uzņēmums ziedojis "Laimas", "Selgas", "Guttas", "Ādažu" un "Spilvas" zīmolu produktus gan ukraiņiem, kuri bija ieradušies Latvijā, gan arī tiem, kas atrodas Ukrainā.
Vienlaikus "Orkla Latvija" informē, ka uzņēmums nodrošinājis darba vietas 17 cilvēkiem, kuri ieradušies no Ukrainas, kā arī radis iespēju sniegt atbalstu arī citos veidos.
Kopš 2022.gada jūnija vairāk nekā vairāk nekā 950 ukraiņu ir izmantojuši iespēju bez maksas apmeklēt "Laimas" šokolādes muzejā, kā arī pērn "Laimas" labdarības namiņa akcijas laikā iedzīvotāji tika aicināti atbalstīt 20 Latvijā dzīvojošas ģimenes no Ukrainas.
Jau ziņots, ka 2021.gadā "Orkla Latvija" strādāja ar 112,8 miljoni eiro apgrozījumu un 2,3 miljonu eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri