Viņš pauda, ka klienti iegulda līdzekļus sarežģītākos risinājumos, kas arī izmaksā vairāk, piemēram, mūsdienīgākās virtuves sistēmās, guļamistabas mēbelēs, plašākās skapju sistēmās, kombinācijās un tamlīdzīgi. Latvijas iedzīvotāji vairāk sākuši arī interesēties par risinājumu kalpošanas ilgumu, kvalitāti un ilgtspēju.
Taujāts par kompānijas finanšu rezultātiem, Grīnbergs sacīja, ka finanšu gadu, kas beidzās šā gada augustā, "Ikea" noslēdza ar pozitīvu izaugsmi, un finanšu rādītājus plānots kāpināt arī turpmāk. Viņš atklāja, ka rudens periods apgrozījuma ziņā, salīdzinot ar to pašu laika posmu pērn, uzrāda labākus rezultātus, taču konkrētus skaitļus neminēja.
Grīnbergs atzīmēja, ka "Ikea" būtiski palielinājies B2B segments (uzņēmumu pakalpojumi uzņēmumiem), un šī tendence turpinājās arī šajā rudenī. Būtisko pieaugumu nodrošināja nekustamo īpašumu joma, attīstītājiem un dzīvokļu īpašniekiem pasūtot pilnus mājokļa mēbelēšanas risinājumus.
"Tāpat izjūtam pozitīvu ietekmi no uzņēmumu puses, kas šobrīd vēl lielākus līdzekļus iegulda kopienas un darbinieku koptelpu funkcionalitātē, piemēram, virtuves un atpūtas telpās, zaļajos stūrīšos," piebilda "Ikea" vadītājs Latvijā.
Vaicāts par turpmākajiem plāniem, Grīnbergs pauda, ka kompānijā 2023.gadu plāno ar piesardzīgu, bet pozitīvu izaugsmi. "Ikea" pieredze rādot, ka pat pandēmijas gados cilvēki turpināja ieguldīt līdzekļus, lai uzlabotu savu labsajūtu un mājokļu funkcionalitāti, kā arī labiekārtotu uzņēmumu telpas. "Mēs ticam, ka šī tendence turpināsies," prognozēja Grīnbergs.
Viņš arī nenoliedza, ka "Ikea" tāpat kā visu uzņēmējdarbības vidi, ietekmē gan mikroekonomikas, gan makroekonomikas tendences, tomēr Grīnbergs tic, ka, piemēram, globālās piegādes ķēdes atgūšanās situāciju ietekmēs pozitīvi.
Nākamajam gadam Grīnbergs izvirzīja vairākus darbības virzienus, piemēram, uzmanības vēršanu uz tādiem mājokļu risinājumiem, kurus pircēji var atļauties, papildus pakalpojumu un garantiju izsvēršanu, preču piegāžu pieejamību un sortimenta paplašināšanu, kā arī "Ikea" darbinieku apmierinātības kāpināšanu.
Cita starpā, "Ikea" nesen pārskatījis pakalpojumu cenas preču piegāžu nodrošināšanai uz mājām. Pēc Grīnberga teiktā, paredzams, ka piegādes izmaksas uz mājām Latvijas pilsētās ārpus Rīgas un reģionos, būs par aptuveni 20% mazākas nekā līdz šim, kamēr Rīgas apkaimē tās saruks uz pusi. Vienlaikus mazākie pasūtījumi (līdz 30 kilogramiem) tiks piegādāti ne tikai Rīgā, bet arī plašākā Latvijas daļā.
Kompānija "Ikea" izveidota 1943.gadā. "Ikea" veikals Rīgā tika atklāts 2018.gada 30.augustā.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Ikea" pārvaldītājs Latvijā ir SIA "Paul Mason Properties". Finanšu gadā, kas ilga no 2020.gada 1.septembra līdz 2021.gada 31.augustam, "Paul Mason Properties" strādāja ar 97,583 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,5% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 24,8% - līdz 6,583 eiro.
Kompānija "Paul Mason Properties" Latvijā reģistrēta 2015.gadā, un tās pamatkapitāls ir 20 000 eiro. "Paul Mason Properties" pieder Nīderlandē reģistrētajam "FE Corporation".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri