Pēc uzņēmumā paustā, visām pēdējo dienu laikā iegādātajām biļetēm jābūt pieejamām, bet, ja biļetes nav, par to jāziņo "Rīgas satiksmei", kura sola katru gadījumu izskatīt individuāli.
Turpmāk brauciena reģistrācijai vajadzētu izdoties bez traucējumiem. "Rīgas satiksme" atvainojas par radušos situāciju.
Divas dienas pēc kārtas bija traucēta galvaspilsētas sabiedriskā transporta koda biļetes lietotnes darbība. "Rīgas satiksme" traucējumus izskaidroja ar darbiem pie tā, lai koda biļetes lietotnē tiktu integrēti visi jaunie biļešu veidi un tos varētu savlaicīgi iegādāties.
Tāpat notika pāreja uz jauniem serveriem, kas radīja pārrāvumus lietotnes darbībā.
Uzņēmums esot informējis biļešu kontrolierus par lietotnes darbības pārrāvumiem.
"Rīgas satiksme" ir Rīgas pašvaldībai pilnībā piederošs uzņēmums, kas 2021.gadā strādāja ar 161,117 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,1% mazāks nekā 2020.gadā. Savukārt kompānijas peļņa pieauga 3,1 reizi un bija 3,049 miljoni eiro, liecina kompānijas publiskotā informācija.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri