Viņa norādīja, ka 2022.gads, tāpat kā Covid-19 pandēmijas gadi, sabiedriskās ēdināšanas nozarē bija gana izaicinošs. Taču 2022.gada otrajā ceturksnī bija vērojama pozitīva tendence salīdzinājumā ar iepriekšējiem periodiem - klientu plūsma sāka uzlaboties, klienti labprāt izvēlējās ieturēt maltīti ārpus mājas, vienlaikus gana daudziem saglabājot paradumu ēdienu pasūtīt ar piegādes servisu.
"Pieprasījums turpināja augt arī vasaras mēnešos, kas tradicionāli mūsu nozarē ir aktīvais laiks, taču šogad īpaši jāizceļ septembris, kas pagarināja vasaru, padarot šo mēnesi īpaši rezultatīvu," teica Auziņa, piebilstot, ka septembrī klientu plūsma palielinājās par aptuveni 20%, salīdzinot ar augustu.
Lai noturētu pārdošanas rezultātus pieaugošās inflācijas laikā, "Lido" ieviesis vairākus jaunus ēdienus, piebilda Auziņa.
Runājot par klientu paradumiem, "Lido" valdes priekšsēdētāja sacīja, ka patlaban ik sezonu paradumi izteikti mainās. To nosaka gan pandēmijas pieredze, gan karadarbība Ukrainā un tās radītie izmaksu kāpumi energoresursu segmentā un citviet.
"Viena sabiedrības daļa ir kļuvusi piesardzīgāka, izdarot pārdomātākus tēriņus, taču ir cita sabiedrības daļa, kas apzinās, ka pasaule mainās ik uz soļa un cenšas baudīt dzīvi tieši šobrīd, tādējādi daļēji kompensējot piesardzīgo pieprasījuma samazināšanos," skaidroja Auziņa.
Taujāta par "Lido" ieviestajiem izmaksu kāpuma kompensējošiem mehānismiem, kompānijas valdes priekšsēdētāja norādīja, ka, saņemot pirmos energokrīzes vēstnešus, "Lido" meklēja veidus, lai turpinātu nodrošināt pamatpakalpojums, tomēr nācies pieņemt arī nepopulārus lēmumus, piemēram, atteikties no slidotavas "Lido" Atpūtas centrā. Kompānijā veikts arī operacionālais audits un ieviesta energotaupības programma.
Auziņa arī norādīja, ka, izvērtējot rudens rēķinus, iespējams secināt, ka ieviestā energoresursu taupības programma ļāvusi oktobrī un novembrī samazināt energoresursu patēriņu par gandrīz 30%.
"Uzņēmums savā pieredzē ir pārdzīvojis un guvis mācības no dažādām krīzēm - gan mūsu uzņēmuma iekšienē, gan valstiskām, gan globālām krīzēm," pauda Auziņa, piebilstot, ka jau februāra izskaņā bija skaidrs, ka 2022.gads nesīs jaunus izaicinājumus, kas ir liks "Lido" kļūt vēl elastīgākam, radošākam, mērķtiecīgākam, lai veicinātu uzņēmējdarbību.
Jau ziņots, ka "Lido" koncerns 2021.gadā strādāja ar 29,851 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 0,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt koncerna zaudējumi pieauga par 26,3% - līdz 4,099 miljoniem eiro.
Kompānija reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1 292 428 eiro.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri