Kompānijā norādīja, ka projektā tiks ieviesti viedie dinamiskās satiksmes vadības risinājumi ar nolūku paaugstināt satiksmes drošību un samazināt braukšanas laiku posmā Rīga-Sigulda-Veclaicene.
Pēc LVC pārstāvju skaidrotā, viedie satiksmes vadības risinājumi sniegs jaunas iespējas informēt autovadītājus par brauktuves stāvokli, satiksmes situāciju uz ceļa, kā arī drošas braukšanas principiem ziemas apstākļos. Posmā no Rīgas līdz Sēnītei plānots ieviest viedos dinamiskas satiksmes vadības risinājumus tā, lai atļauto braukšanas ātrumu palielinātu līdz 110 kilometriem stundā.
Projektā paredzēts veikt ceļu inteliģentās transporta sistēmas projektēšanu, instalācijas darbus, uzlabot un uzstādīt jaunu autoceļa meteoroloģisko staciju, uzstādīt autoceļa monitoringa kameru un maināmās informācijas ceļazīmes, kā arī ieviest satiksmes vadības sistēmu.
Darbu izpildes kopējais termiņš ir 12 mēneši, bet ne ilgāk kā 2022.gada 15.jūlijs.
Potenciāliem piegādātāji pieteikties konkursā var līdz 5.maijam.
No projekta kopējā finansējuma lielākā daļa jeb 1,02 miljoni eiro ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļi. Projekts tiek realizēts sadarbībā ar Igaunijas transporta administrāciju.
Atbilstoši Ceļu satiksmes likumam inteliģentās transporta sistēmas ir tādas, kurās informācijas un sakaru tehnoloģijas izmanto autotransporta jomā, ietverot infrastruktūru, transportlīdzekļus un ceļu lietotājus, satiksmes un mobilitātes pārvaldībā, kā arī, lai nodrošinātu saskarni ar citiem transporta veidiem.
LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. "Latvijas valsts ceļi" pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri