Darbus plānots pabeigt šā gada oktobrī.
LVC norāda, ka pērn sešu kilometru garumā tika pārbūvētas ceļa konstruktīvās kārtas un ieklāta asfalta apakškārta, kā arī tika pārbūvēta Silupes caurteka. Savukārt šogad plānots pārbūvēt atlikušos sešus kilometrus autoceļa.
Patlaban divos posmos satiksmi regulē ar luksoforiem, bet braukšanas ātruma ierobežojums ir 70 un 50 kilometri stundā. Autovadītājiem ceļā no Sventes līdz Ilūkstei jāplāno 25 minūtes, bet, pieaugot darbu apmēram, ceļā būs nepieciešams ilgāks laiks.
Tāpat tuvākajā laikā plānots atsākt darbus uz tilta pār Ilūkste upi, kuram paredzēts atjaunot dzelzsbetona konstrukcijas un pārbūvēt brauktuvi, atjaunot balstu konstrukcijas un nogāžu nostiprinājumus.
Reģionālā autoceļa Svente-Lietuvas robeža posmā 12 kilometru garumā pārbūvē ceļa konstruktīvās kārtas, pastiprinot ceļa pamatus. Tāpat posmā sakārto ūdens atvadi, rok un tīra grāvjus, pārbūvē un atjauno caurtekas, izbūvē drenāžas sistēmu un pārbūvē arī pieturvietas. Noslēgumā ieklās asfaltbetona segumu trijās kārtās, uzstādīs jaunas ceļazīmes un citu ceļa aprīkojumu, kā arī vietās, kur tas ir nepieciešams - drošības barjeras.
Būvdarbus veic ceļu būves firma SIA "Binders" par 9,423 miljoniem eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Darbus finansē no valsts budžeta. Būvuzraudzību nodrošina piegādātāju apvienība "BPU&IngWay", bet ceļa pārbūves projekta autors ir SIA "Pro Via". Silupes caurtekas un tilta pār Ilūkstes upi būvprojekta autors ir SIA "Kurbada tilti".
LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri