Viņš skaidroja, ka summa attiecas uz naudu, ko daļa pasažieru ir pieprasījuši atpakaļ naudas vai dāvanu kartes kupona veidā.
Gauss salīdzināja, ka aptuveni tik daudz naudas "airBaltic" nopelna vienā dienā no jaunām rezervācijām."Tātad arī finansiāli aviokompānija to var viegli izdarīt, jo daži cilvēki spekulēja un teica, ka tas apgrūtina mūsu situāciju. Nē, nemaz ne. Tas ir standarta bizness," viņš uzsvēra.
Komentējot, vai visi pasažieri ir informēti par atceltajiem reisiem, Gauss sacīja, ka tas ir procesā, tomēr gandrīz visi ietekmētie pasažieri ir apkalpoti.
"Mēs te runājam par lidojumiem, kas ir vasaras sezonā. Tādēļ ir iespējams, ka kāds, kuram ir lidojums septembrī, vēl nav atbildējis uz mūsu e-pastiem, jo cilvēkiem tas pagaidām nav tik svarīgi," sacīja Gauss.
"airBaltic" vadītājs uzsvēra, ka ikviens pasažieris ir jāapkalpo individuāli. "Ja jums ir biļete un mēs jums sakām, ka "airBaltic" nevar lidot, tad jūs vēlaties, lai ar jums sazinās personīgi. Un "airBaltic" zvanu centra aģenti kopā ar pasažieriem iziet cauri katra individuālajām vajadzībām," pauda Gauss.
Viņš sacīja, ja "airBaltic" var piedāvāt citu dienu lidojumam, biļete tiek pārreģistrēta, ja kāds izvēlas doties uz citu galamērķi, "airBaltic" to piedāvās vai arī atgriezīs naudu.
"Ja kāds ir rezervējis ceļojumu ar ceļojumu aģentūras starpniecību, tad ceļojumu aģentūra sazināsies ar pasažieri, un tad "airBaltic" var atgriezt naudu," pauda Gauss.
Viņš rezumēja, ka ir daudz dažādu veidu, kā risināt atcelto reisu situāciju, bet kopumā aviokompāniju biznesā gadās šādas situācijas, kad var tikt atcelts kāds lidojums.
"Tas, ka "airBaltic" atceļ vairāk nekā 4000 lidojumu, kas ietekmēs 50 000 pasažieru, mūsu aviokompānijas lielumam ir normāla parādība. Ja atceraties pandēmijas laiku, "airBaltic" atcēla 800 000 pasažieru lidojumu, un pasažieriem bija jāatmaksā 80 miljoni eiro. Un mēs to izdarījām, jo bijām spiesti pārtraukt lidojumus uz 62 dienām," norādīja Gauss.
Viņš arī sacīja, ka šī situācija nav patīkama un aviokompānija atvainojas pasažieriem, kas tādēļ ir cietuši, tomēr ietekme nav tik liela un tā, viņaprāt, patlaban ir neproporcionāli pārspīlēta.
LETA jau ziņoja, ka pirmdien, 6.janvārī, valdošās koalīcijas partijas vēl nelēma, vai uzstāt uz "airBaltic" valdes priekšsēdētāja Gausa nomaiņu, tā vietā nolemjot gaidīti akcionāru sapulces lēmumus.
"airBaltic" akcionāru sapulcē šogad 21.janvārī paredzēts vērtēt uzņēmuma padomes darbu, liecina satiksmes ministra Kaspara Briškena (P) paziņojums sociālajos tīklos.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri