• Salvis,
  • Selva,
  • Venta
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Wolt kurjeri Latvijā atklāj, cik daudz viņi strādā

Teksta izmērs Aa Aa
Ekonomika
LETA 15:38, 15.12.2024


Ēdiena un citu preču piegādes uzņēmuma SIA "Wolt Latvija" kurjeri Latvijā strādā vidēji deviņas stundas nedēļā, pavēstīja "Wolt" pārstāvji, atsaucoties uz veiktās aptaujas datiem.


Foto: LETA

Aptaujā secināts, ka 69% no Latvijas "Wolt" kurjeriem izvēlas strādāt par kurjeru partneriem, lai uzlabot finansiālo situāciju, gūstot papildu ienākumus.

Gandrīz puse jeb 48% no aptaujātajiem Latvijas kurjeriem norādījuši, ka tādejādi viņi vēlas uzlabot dzīves kvalitāti, 45% aptaujāto ir svarīgi finansiāli atbalstīt ģimeni, bet 36% kurjeru ir svarīgi veidot finanšu uzkrājumus. Vēl 28% Latvijas kurjeru norādījuši, ka strādā par kurjeru partneriem, lai nomaksātu kredītsaistības, bet 26% - lai varētu segt studiju izmaksas.

Aptaujā 28% respondentu minējuši, ka viņiem ir cits pilnas slodzes darbs, bet 24% atzīmējuši, ka viņiem ir cits pusslodzes darbs. Tāpat 33% respondentu norādījuši, ka starplaikā starp pasūtījumiem, viņi paralēli strādā, atbildot uz darba e-pastiem, veicot telefona zvanus un tamlīdzīgi.

Aptaujā 54% respondentu norādījuši, ja viņiem būtu jāstrādā noteikts minimālais stundu skaits mēnesī, viņi drīzāk atteiktos no iespējas strādāt par kurjeru.

Latvijā visbiežāk par kurjeru partneriem izvēlas strādāt cilvēki vecumā no 25 līdz 34 gadiem, seko iedzīvotāji vecumā no 35 līdz 44 gadiem. Katram trešajam kurjeram jeb 32% ir augstākā izglītība, savukārt 34% ir vidējā izglītība, norādīja uzņēmumā.

Aptauja veikta 2024.gada jūnijā, un tajā piedalījās 287 Latvijā aktīvi strādājoši kurjeri, kuri uzņēmumā strādā vismaz gadu. Aptauja veikta sadarbībā ar ekonomikas analīzes uzņēmumu "Copenhagen Economics".


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Ekonomika Kravas mikroautobusu skaits Latvijā nepārtraukti pieaug

Galvenais izmantošanas nolūks nav kravu pārvadājumi, bet pakalpojumu sniegšana.

Ekonomika Aptauja: uzņēmumi krīzēs nespēj notikušo skaidrot saviem darbiniekiem

Teju 60% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju kā sliktu vērtē uzņēmumu spēju reaģēt krīzes situācijā un skaidrot notikušo darbiniekiem, klientiem un partneriem, secināts sabiedrisko attiecību aģentūras "Repute" veiktajā aptaujā.

Ekonomika "Rīgas pasažieru ostas" apgrozījums pērn pieaudzis par 0,4%

SIA "Rīgas pasažieru osta" pagājušajā gadā strādāja ar 1,767 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,4% vairāk nekā 2023.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 8,9% - līdz 341 760 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Ekonomika Latvijā vieglo kravas automobiļu vidējais vecums ir 12 gadi

Latvijā vieglo kravas automobiļu jeb N1 kategorijas transportlīdzekļu (kravas busiņu), kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 tonnas, vidējais vecums ir 12 gadi, piektdien Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datu prezentācijas pasākumā informēja CSP Vides statistikas departamenta direktora vietniece un projekta vadītāja Dita Zemīte.

Lasiet arī