• Imants,
  • Ingars,
  • Intars,
  • Rimants
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Pasažieru vilciens atkārtoti izsolīs 13 elektrovilcienu vagonus

Teksta izmērs Aa Aa
Ekonomika
VS.LV 10:55, 26.05.2024


AS "Pasažieru vilciens" (PV) elektroniskā izsolē līdz 25.jūnijam atkārtoti izsolīs 13 elektrovilcienu vagonus, liecina PV publiskotā informācija.



Izsolīt plānots ER2 un ER2T sērijas elektrovilcienu vagonus - motorvagonus, galvas vagonus un piekabes vagonus (pavisam 13 vienības), kuriem ir izbeigta ekspluatācija.

Vagonu uzbūves gads ir no 1972.gada līdz 1988.gadam. Kopumā visi vagoni vizuāli ir apmierinošā stāvoklī bez izteiktiem virsbūves un salona aprīkojuma defektiem, lai arī atsevišķiem vagoniem ir demontēts to salona aprīkojums, kā arī minimālā sastāvā atsevišķi tehnoloģiskie mezgli.

PV izsolīs piecus ER2 sērijas elektrovilcienu piekabes vagonus, kur mazākā izsoles sākumcena piekabes vagonam ir 8724 eiro, bet lielāka - 13 762 eiro.

Tāpat PV izsolīs piecus ER2 sērijas elektrovilcienu motorvagonus, kur mazākā izsoles sākumcena motorvagonam ir 18 145 eiro, bet lielākā - 29 248 eiro.

Vēl izsolīs arī divus ER2 sērijas elektrovilcienu galvas vagonus, kur mazākā izsoles sākumcena galvas vagonam ir 21 316 eiro, bet lielākā - 27 978 eiro.

Savukārt no ER2T sērijas elektrovilcienu vagoniem izsolīs vienu galvas vagonu, kura izsoles sākumcena ir 7620 eiro.

Izsoles solis visiem vagonu veidiem ir 500 eiro.

LETA jau vēstīja, ka iepriekšējā izsole, kas noslēdzās 15.aprīlī, PV izsolīja septiņus no elektroniskajā izsolē piedāvātajiem 20 elektrovilcienu vagoniem par kopējo summu 105 442 eiro. Savukārt izsole, kas notika pērn novembrī, noslēdzās bez rezultāta.

PV pārstāvji aģentūrai LETA iepriekš norādīja, ka regulāro reisu izpildei PV nepieciešami 22-23 elektrovilcienu sastāvi. Tādējādi, ņemot vērā jauno elektrovilcienu pakāpenisku ieviešanu apritē, uzņēmums pārskata esošo elektrovilcienu parku, organizējot izsoli un izsolot elektrovilcienu vagonus, kas pasažieru pārvadāšanai vairs nav nepieciešami.

PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Lasiet arī

Sabiedrība Vasarā palielinās vilcienu reisu skaitu uz Jūrmalu un Saulkrastiem

AS "Pasažieru vilciens" (PV) vasaras vilcienu kustības grafikā, kas stāsies spēkā sestdien, 31.maijā, palielinās reisu skaitu maršrutos uz Jūrmalu un Saulkrastiem, aģentūru LETA informēja (PV) pārstāvji.

Sabiedrība Elektrovilcienu pantogrāfiem jauni bojājumi kopš marta beigām nav konstatēti

Čehijas uzņēmumā "Škoda Vagonka" ražoto elektrovilcienu pantogrāfiem jauni bojājumi kopš šā gada marta beigām nav konstatēti, aģentūrai LETA norādīja AS "Pasažieru vilciens" (PV) pārstāvji.

Ekonomika Jaunajos elektrovilcienos līdz šim aptuveni 300 logu ir konstatēti defekti

Čehijas uzņēmuma "Škoda Vagonka" ražotajos jaunajos elektrovilcienos līdz šim aptuveni 300 logu ir konstatēti defekti, aģentūrai LETA pavēstīja AS "Pasažieru vilciens" (PV) pārstāvji.

Ekonomika Otrdien bojāta kabeļa dēļ iespējami vilcienu kavējumi līnijā Rīga-Skulte

Otrdienas pusdienlaikā būvnieks ir bojājis kabeli, tādēļ tuvākajā laikā ir iespējami vilcienu kavējumi dzelzceļa līnijā Rīga-Skulte, liecina VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) publiskotā informācija.