• Alita,
  • Elita,
  • Liesma
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā

Teksta izmērs Aa Aa
Ekonomika
LETA 08:54, 06.02.2024


Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā, liecina ikgadējais uzņēmuma "Dive" klientu servisa novērtēšanas pētījums.


Foto: LETA

Kompānijā norāda, ka triju Baltijas valstu vidū labākais banku klientu atbalsta dienests un klientu apkalpošanas centru darbs ir Lietuvā, kas no 100% novērtēts ar 94,02%, seko Igaunija, kuras banku sektors saņēmis 90,6%, bet zemākais nozares rezultāts joprojām ir Latvijā - 83,36%.

"Dive" pārstāvji atzīmē, ka Latvijā banku klientu atbalsta dienestu darbinieki sasniedz augstus rezultātus, gan apkalpojot klientus klātienē, gan pieņemot zvanus uz informatīvo tālruni. Tomēr zvanu apkalpošanas procesā joprojām pastāv nepieciešamība uzlabot prasmes izzināt klienta vajadzības un veiksmīgi veikt papildus pārdošanu. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, papildus pārdošanas rezultātos bija izaugsme par 0,82 procentpunktiem, bet vajadzību izzināšanā bija kritums par 2,5%.

Vienlaikus Latvijā par banku ar labāko klientu atbalsta dienestu pērn, tāpat kā gadu iepriekš, ir atzīta banka "Citadele", kura "slepenā klienta" zvanos klientu atbalsta dienestam saņēmusi augstāko rezultātu jeb 100%, bet "slepenā klienta" vizītēs klientu apkalpošanas centros saņēmusi 98,78%. Otrajā vietā Latvijā ierindojās "Luminor Bank" filiāle Latvijā, kura saņēmusi attiecīgi 88,3% un 94,39%, un "SEB banka", kura saņēmusi attiecīgi 77,8% un 84,25%.

Savukārt Igaunijā labāko klientu atbalstu banku nozarē arī jaunākajā pētījumā sniegusi "LHV", kura "slepenā klienta" zvanos klientu atbalsta dienestam saņēmusi 100%, bet "slepenā klienta" vizītēs klientu apkalpošanas centros saņēmusi 99,53%, kamēr Lietuvā augstus rezultātus uzrādījušas trīs bankas - "SEB", kura abos vērtējumos saņēmusi 100%, "Šiaulių bankas", kura arī abos vērtējumos saņēmusi 100%, un bankas "Citadele" filiāle, kura saņēmusi vērtējumus attiecīgi 100% un 99,62%.

Pētījums veikts 2023.gada nogalē un 2024.gada sākumā. Pētījumā veikti 160 "slepenā klienta" zvani klientu atbalsta dienestiem un 160 "slepenā klienta" vizītes klientu apkalpošanas centros. To laikā pēc vienotas metodoloģijas un pēc identiskiem kritērijiem vērtētas banku klientu atbalsta dienesta un apkalpošanas nodaļu profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, spēja klientam piedāvāt piemērotāko risinājumu, kā arī citi parametri.

Pielietojot slepenā pircēja metodi, "Dive Group" klientu apkalpošanas kvalitāti galvenokārt vērtē banku, telekomunikāciju, farmācijas, autotransporta un tirdzniecības nozarēs, kā arī valsts sektorā. Pētījumi vienmēr tiek veikti, izmantojot slepenā pircēja metodi. Slepenie vērtētāji izmanto standartizētu anketu, kurā bez atbildes vērtējuma tiek iesniegti arī paplašināti komentāri, kas pamato atbildi.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Ekonomika Rīgas Aviācijas forums pulcēs Baltijas un Eiropas nozares līderus (+VIDEO)


Tā dalībnieki diskutēs par gaisa transporta attīstības perspektīvām.

Ekonomika Sākas izsole Vecrīgas ēkai ar trīs atlantu skulptūru

Šodien sākas VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) rīkotā izsole, kurā ar 2,71 miljona eiro sākumcenu plānots pārdot ēku Teātra ielā, Rīgā, kuras torni rotā trīs atlantu skulptūra ar zemeslodi, aģentūru LETA informēja VNĪ.

Ekonomika Valdība atļauj palielināt "Latvenergo" koncerna kopējās personāla izmaksas

Valdība otrdien nolēma atļaut 2025.gadā palielināt kopējās personāla izmaksas AS "Latvenergo" koncernā par 4,9% salīdzinājumā ar iepriekšējo pārskata gadu.

Ekonomika Dzelzceļa kravu pārvadājumu apjoms samazinājies par 25,6%

Dzelzceļa kravu pārvadājumu apjoma šogad astoņos mēnešos Latvijā samazinājies par 25,6%, salīdzinot ar 2024.gada attiecīgo periodu, un bija 5,812 miljoni tonnu, liecina Satiksmes ministrijas apkopotie dati.

Lasiet arī

Sabiedrība Satiksmes ministrs: Pasažieru pārvadājumu sistēmā ir ielaistas problēmas

Pasažieru pārvadājumu sistēmā Latvijā ir ielaistas problēmas, šorīt intervijā LTV "Rīta panorāmā" vērtēja satiksmes ministrs Atis Švinka (P).

Sabiedrība Rēzekne kļūs draudzīgāka cilvēkiem ar īpašām vajadzībām (+VIDEO)

“Mēs augsti vērtējam biedrības iniciatīvu un iedzīvotāju līdzdalību".

Sabiedrība Latgalē LVM atjaunos vienu no retāk sastopamajiem biotopiem (+VIDEO)

Atklāto kāpu platībām aizaugot, palielinās barības vielu daudzums.

Sabiedrība VDI: Pusgadā darba vietās notikuši 82 ļoti smagi un astoņi letāli negadījumi

Šī gada pirmajā pusgadā reģistrēti un izmeklēti 1080 nelaimes gadījumi darbā, no tiem 82 bijuši smagi un astoņi - letāli, liecina Valsts darba inspekcijas (VDI) rīcībā esošie dati.

Pasaule Ukrainas bruņotie spēki sagūstījuši Krievijas armijas karavīru no Kenijas

Ukrainas bruņotie spēki sagūstījuši Kenijas pilsoni, kurš dienējis Krievijas armijā, trešdien paziņojis Ukrainas bruņoto spēku Kosta Hordijenko 57.atsevišķās motorizētās brigādes sakaru dienests.

Pasaule Polija izmeklē, vai lauku māju sabojāja krievu drons vai pašu raķete

Polija izmeklē, kas tieši trāpīja lauku mājai naktī, kad Polijas gaisa telpā ielauzās Krievijas droni, paziņojusi prokuratūra.