Šonedēļ LDz valdes priekšsēdētājs Rinalds Pļavnieks kopā ar LDz meitasuzņēmumu vadību tikās ar "Latraps" vadību, lai kopīgi pārrunātu graudaudzētāju šī gada sezonas vajadzības, iespējamos piegādes izaicinājumus un to risinājumus.
Lai LDz un tās meitassabiedrības SIA "LDz Cargo" un SIA "LDz loģistika", sākoties aktīvākajai graudu sezonai, būtu pilnībā gatavas nodrošināt graudkopības uzņēmumiem nepieciešamos resursus to produkcijas pārvadāšanai, koncerna uzņēmumu vadība turpina aktīvas sarunas ar graudkopības nozares pārstāvjiem. Uzņēmumi tiek aicināti savlaicīgi plānot kravu apjomus un piegādes ķēdes, lai LDz varētu pēc iespējas efektīvāk iesaistīt savus resursus un maksimāli efektīvi veikt graudu pārvadāšanu.
Pļavnieks norāda, ka LDz koncerna uzņēmumi spēj operatīvi reaģēt uz tirgus vajadzībām, tomēr ir ieinteresēti pēc iespējas savlaicīgi sagatavoties gaidāmajiem graudu un to produktu apjomiem, plānojot šim mērķim nepieciešamo vagonu skaitu un sagatavojot citus tehnoloģiskos resursus, lai nodrošinātu arī optimālu manevru darbu ātrumu iekraušanas vietās.
"Latraps" ir viens no tiem ilggadējiem LDz sadarbības partneriem, kas ik gadu savlaicīgi informē par plānotajiem kravu apjomiem un šādas sadarbības rezultātā gadu no gada LDz pārvadāto graudu produktu apjomi turpina pieaugt, uzsver Pļavnieks.
Tikšanās laikā LDz koncerna un "Latraps" pārstāvji pārrunāja virkni jautājumu, kas būs aktuāli šajā graudu sezonā, tostarp, izaicinājumus, kas saistās ar esošo graudu pašizmaksu un tirgus tendencēm, kā arī to, ka, lai nodrošinātu kravas vagonu nepārtrauktu pieejamību, ir būtiski pēc iespējas samazināt kravas un vagonu dīkstāvi un nekavējoties veikt produkcijas pārkraušanu.
Vērtējot līdzšinējo sadarbību graudu pārvadājumos pa dzelzceļu, "Latraps" valdes priekšsēdētājs Roberts Strīpnieks uzsvēra, ka "Latraps" savus apstrādes punktus vienmēr stratēģiski attīsta uz dzelzceļa pievedceļiem un ieguvumi ir daudzi. Iekšzemes pārvadājumi pa dzelzceļu ir izdevīgi, un operatīvi spēj nogādāt graudu kravas līdz ostām.
Pa dzelzceļu vienā sastāvā, piemēram, var aizgādāt 3000 tonnu, kas ir ievērojami vairāk nekā ar autotransportu, norāda Strīpnieks, piebilstot, ka vēl viens ieguvums, veicinot Latvijas graudu eksportu, izmantojot dzelzceļa infrastruktūru, ir mazāk noslogoti autoceļi un pilsētas ar kravas mašīnām.
LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna "Latvijas dzelzceļš" valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, "LDz Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums "LDz ritošā sastāva serviss", apsardzes uzņēmums "LDz apsardze", loģistikas uzņēmums "LDz loģistika".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri