Tas esot vienīgais sadārdzinājums, kas skāris šo projektu, kura kopējās izmaksas ir nepilni 32 miljoni eiro.
Būvniecības nozarē nodarbinātajiem minimālā alga no 2025.gada 1.janvāra ir 1050 eiro mēnesī vai 6,29 eiro stundā, ko paredz ģenerālvienošanās komitejas lēmums. Pārejas periodā līdz šī gada beigām būvniecībā nodarbinātajam, kura profesija atbilst 9.profesiju pamatgrupai, var maksāt mazāk, taču ne mazāk kā 930 eiro mēnesī un 5,57 eiro stundā, vai 830 eiro mēnesī un 4,97 eiro stundā, ja viņa darba stāžs pie konkrētā darba devēja pēdējo 12 mēnešu laikā ir mazāks nekā seši mēneši.
Tramvaju depo būvniecības projektu finansē pati SIA "Rīgas satiksme", līdzekļus aizņemoties. Taču uzņēmums cer piesaistīt Eiropas fondu finansējumu.
Kā skaidroja "Rīgas satiksmes" valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa, 5.tramvaju depo būvniecības projekts pilnībā atbilstot Atveseļošanās fonda nosacījumiem. Līdz ar to, ja būs iespēja iesniegt pieteikumu, tad tā tiks izmantota.
Šodien notika Rīgas 5.tramvaju depo ēkas spāru svētki. To atklāšanā "Rīgas satiksmes" vadība pateicās būvniekiem, kuri iekļaujas plānotajos termiņos.
Pašlaik no kopējā projekta finansējuma, nepilniem 32 miljoniem eiro, projektā izlietoti 14 līdz 15 miljoni eiro.
Rekonstrukcijas laikā depo ēkai Brīvības ielā 191, pie Gaisa tilta, tiek demontētas padomju laikos piebūvētās konstrukcijas, izbūvēta jauna remonta zona un pārplānota visa teritorija.
Papildus tiek modernizētas tramvaju sliedes un kontakttīkls, kā arī uzstādītas jaunas darba iekārtas, kas ievērojami uzlabos tramvaju apkopi un darba apstākļus.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri