LVC norāda, ka tādējādi transportam, kas ir smagāks par 44 tonnām, būtu jāizmanto apbraucamais ceļš caur Aloju un Limbažiem pa reģionālo autoceļu Ainaži-Matīši (P15), Limbaži-Aloja (P13) un Kocēni-Limbaži-Tūja (P11).
Kompānijā uzsver, ka uz pagaidu tilta Salacgrīvā kravas transportlīdzekļu vadītājiem ir jāievēro distance, lai uz tilta vienlaicīgi neatrastos vairāki smagie transportlīdzekļi.
LVC dati no svēršanas iekārtām liecina, ja joprojām ir gadījumi, kad autovadītāji šos ierobežojumus pārkāpj, ne tikai neievērojot minimālo distanci, bet arī atļautās masas ierobežojumu, neraugoties uz to, ka pirms un uz tilta ir izvietotas papildu ceļazīmes.
Tādējādi LVC ir vērsusies Valsts policijā ar lūgumu regulāri kontrolēt satiksmi pie tilta, kā arī nodrošināt transporta svēršanu, tostarp nakts stundās. Pēc kompānijā teiktā, kontrole nakts stundās ir īpaši būtiska, jo pārkāpumi visbiežāk tiek izdarīti tieši tumšajā diennakts laikā.
Tāpat, lai minimizētu pārkāpumus pagaidu tilta pār Salacu ekspluatācijā Salacgrīvā, tiek vērtēta iespēja regulēt satiksmi uz tilta ar regulētāju palīdzību. Vienlaikus LVC pieļauj, ka maksimālā atļautā transporta masa kustībai pa pagaidu tiltu var tikt samazināta līdz 44 tonnām.
Kopš pagājušā gada 30.augusta satiksme pār Salacu Salacgrīvā notiek pa pagaidu tiltu. Pagaidu tilta nestspēja ir līdz 52 tonnām, un to izmantos satiksmei līdz šā gada rudenim, kad plānots pabeigt jaunā tilta būvdarbus.
Esošo tiltu pār Salacu Salacgrīvā pilnībā nojauks, un tā vietā uzbūvēs jaunu četru laidumu tēraudbetona siju tiltu ar jauniem balstiem un tērauda sijām.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri