Ņemot vērā augsto teritorijas attīstības potenciālu nākotnē un lielo loģistikas, tirdzniecības un ražošanas uzņēmumu koncentrāciju, Rīgas vicemērs un Rīgas un Pierīgas pašvaldību apvienības "Rīgas metropole" līdzpriekšsēdētājs Edvards Ratnieks (NA/LRA) aicina Satiksmes ministriju pārskatīt nodomu par Rumbulas dzelzceļa stacijas slēgšanu.
Ratnieks sanāksmē ar Satiksmes ministriju norādīja, ka ir svarīgi kustību sarakstā saglabāt Rumbulas dzelzceļa staciju, ņemot vērā tās lomu un potenciālu Rīgas mobilitātē, darba devēju un iedzīvotāju lūgumu, kā arī aicināja pielāgot vilcienu kustību sarakstu atbilstoši iedzīvotāju un strādājošo paradumiem.
Viņš rosināja veidot vilcienu kustības grafiku tā, lai vilcieni piestāj pamīšus pieturvietās Dārziņi un Rumbula, tādā veidā samazinot ietekmi uz braucienu laiku pārējiem pasažieriem.
Ratnieks uzskata, ka Rumbulas stacijas izslēgšana no kustību saraksta tiek pamatota ar mazo braucēju skaitu. Bet to var skaidrot ar neatbilstošu reisu sarakstu, jo gan rīta, gan vakara stundās tie nav pielāgoti strādājošo mobilitātei, kas ir galvenā mērķauditorija.
Piemēram, vakarā viens vilciens piestāj plkst.17.07, bet nākamais - plkst.19.48. Līdzīgi esot arī ar rīta stundām.
Stacijas tuvumā Ropažu novadā atrodas desmit lieli uzņēmumi, kuri nodarbina vismaz 400 darbinieku. Līdzīgi esot arī Rīgas teritorijas pusē. Savos teritorijas plānojumos gan Rīga, gan Ropaži šo apkaimi iezīmē ar augstu attīstības potenciālu, kas nozīmējot, ka uzņēmumu un iedzīvotāju skaits būs lielāks.