Organizācijā skaidro, ka taksometri dienā vidēji nobrauc vairāk nekā 500 līdz 700 kilometru, tādēļ taksometru vadītājus bieži varētu ietekmēt šie sodi, kas radītu nozīmīgas papildu izmaksas.
Biedrības ieskatā šāda iniciatīva rada būtiskus finansiālus izdevumus taksometru uzņēmumiem, kas savukārt paaugstinātu pakalpojumu tarifus gan taksometru uzņēmumiem, gan citiem loģistikas uzņēmumiem, gan privātajiem autovadītājiem ar lielu ikdienas nobraukumu.
Vienlaikus organizācijā pauž uzskatu, ka SM ir nolēmusi vienkāršot darbu, paaugstinot soda maksājumus, nevis koncentrējoties uz būtiskiem uzlabojumiem, piemēram, ceļu infrastruktūras un seguma uzlabošanu, luksoforu sistēmas modernizāciju un satiksmes organizēšanu.
Sodu maksājumu ieviešana no viena kilometra stundā biedrības ieskatā tieši ietekmēs Latvijas taksometru uzņēmumus, kuri patlaban darbojas augstas konkurences un pieaugošu izmaksu apstākļos, papildinot, ka taksometru uzņēmumi nespēs segt šos papildu izdevumus bez tarifu paaugstināšanas pasažieriem.
Tāpat asociācijas ieskatā sodu maksājumu ieviešana no pirmā kilometra stundā būtiski palielinās administratīvo resursu slodzi, kā arī sastrēgumus pilsētās.
Attiecīgi biedrība aicina SM pārskatīt priekšlikumu ieviest soda maksājumus no pirmā pārsniegtā kilometra stundā, lai neapgrūtinātu nodokļu maksātājus un uzņēmējus, kas ikdienā nodrošina pārvadājumus, taksometru uzņēmumus un viņu klientus ar papildu soda maksājumiem, bet koncentrētos uz pasākumiem, kas uzlabos ceļu satiksmes drošību, neveicinot pārmērīgas finansiālas slodzes uzņēmējdarbībai un pilsoņiem.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri