Mobilitātes punkti tiks veidoti pie Alfas, Bērnu slimnīcas, Slokas ielas, Brasas, Vecdaugavas, Turības, Mangaļu, Vecāķu un Gaismas stacijām.
Jau iepriekš, izmantojot Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda finansējumu, tika sākts darbs pie mobilitātes punktu izveides Bolderājas, Dauderu, Sarkandaugavas, Šķirotavas, Zemitānu un Ziemeļblāzmas stacijās.
Līdz ar to kopumā Rīgā tiks veidoti 15 mobilitātes punkti, kuros paredzēts ierīkot ērtus un drošus savienojuma punktus starp sabiedriskā transporta, gājēju, velobraucēju un dzelzceļa infrastruktūru.
Kopumā mobilitātes punktu ierīkošana varētu izmaksāt vairāk nekā 30 miljonus eiro, un lielāko daļu finansējuma plānots gūt no Eiropas Savienības fondiem.
Kā preses konferencē informēja Rīgas mērs, notiek arī darbs pie vienotās biļetes izveides. Viņa ieskatā vienkāršākais variants būtu vilcienu satiksmē Rīgā izmatot Rīgas sabiedriskā transporta biļetes. Tas ļautu pasažieriem, iegādājoties vienu biļeti, brīvi pārsēsties no Rīgas sabiedriskā transporta vilcienos vai otrādi.
Iespējams, vienotā sistēmā varētu iekļaut arī Pierīgu, kas šo apvienošanas procesu sarežģītu, jo būtu jāatrod risinājumi, kā savienot Rīgas sabiedriskā transporta biļešu sistēmu ar vilcienu biļešu sistēmu.
Mobilitātes punktu izbūves laikā paredzēts labiekārtot dzelzceļa stacijām piegulošo teritoriju un savienot dzelzceļa stacijas platformas ar satiksmes un sabiedriskā transporta infrastruktūru.
Pie mobilitātes punktiem iecerēts izveidot arī autostāvvietas īslaicīgai stāvēšanai, kas nepieciešamas pasažieru iekāpšanai vai izkāpšanai jeb tā saucamās "Kiss&Ride", un koplietošanas autostāvvietas.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri