Telefons darbosies darba dienās no 9:00 - 20:00 un pa to būs iespējams saņemt konsultācijas, kā
rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums kustamajam vai nekustamajam īpašumam nesenās
vētras un plūdu izraisīto seku dēļ.
Reaģējot uz nedēļas sākumā notikušās vētras un tās izraisīto plūdu sekām un no tā izrietošo
apdrošināšanas pieteikumu skaita pieaugumu, Latvijas Apdrošinātāju asociācija (LAA) no
šodienas, 1.augusta ievieš krīzes konsultatīvo telefonu 67360898.
Telefons darbosies darba dienās no 9:00 - 20:00 un pa to būs iespējams saņemt konsultācijas, kā
rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums kustamajam vai nekustamajam īpašumam nesenās
vētras un plūdu izraisīto seku dēļ, kā rīkoties situācijās, ja rodas domstarpības ar apdrošināšanas
kompāniju par atlīdzības izmaksām un citiem iespējami neskaidriem jautājumiem šajā sakarā.
Paredzams, ka konsultatīvais telefons darbosies 3 nedēļas, bet, nepieciešamības gadījumā, tā
darba ilgums var tikt pagarināts.
Vētras un tās radīto seko rezultātā apdrošināšanas kompānijas ir saņēmušas aptuveni 3500
pieteikumus apdrošināšanas atlīdzību izmaksām par vairāk nekā 9 miljoniem eiro (dati uz 31.jūliju)
un konkrēti:
• Īpašuma apdrošināšanā - ~ 2800 pieteikumi kopsummā par 5.7 miljoniem eiro.
• KASKO - ~ 600 pieteikumi par 1 miljonu eiro.
• Lauksaimniecības sējumu apdrošināšanā - ~ 150 pieteikumi par 2.3 miljoniem eiro.