• Laine,
  • Raimonds,
  • Vilnis
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Skatītākais televīzijas kanāls martā - TV3

Teksta izmērs Aa Aa
Sabiedrība
LETA 11:00, 10.04.2024


Skatītākais televīzijas kanāls Latvijā martā bijis TV3, kuram veltīti 10,5% no kopējā TV skatīšanās laika, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānija "Kantar".



Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,4%.

Citu TV kanālu skatīšanās laika daļa būtiski atpaliek no pirmajiem diviem. Trešais skatītākais kanāls Latvijā janvārā bijis "TV3 Life", kura skatīšanās laika daļa bija 3,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Tālāk seko "8TV" ar 3,6% skatīšanās laika daļu, "LTV7" - 3,3%, "TV3 Plus" - 2,7%, "TV6" - 2,6%, "360TV" - 2,4%, un "TV24" - 1,7%.

Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,8% jeb 118 600 Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās TV3 pārraidītais šovs “Balss maskā 4”, kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 116 100 skatītāj, bet trešā skatītākā TV programma martā bijusi LTV1 raidījums “de facto”, kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 115 400 Latvijas iedzīvotāji.

Viens skatītājs pie TV ekrāna šī gada martā pavadījis vidēji četras stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par astoņām minūtēm mazāk nekā februārī.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība Āboltiņa nekomentē iespējamo aicinājumu viltot Saeimas vēlēšanu rezultātus

Vēstnieces amats liedzot Solvitai Āboltiņa komentēt iekšpolitikas norises, tostarp iespējamo aicinājumu 12.Saeimas viltot Saeimas vēlēšanu rezultātus viņai par labu.

Sabiedrība Aptauja: kādas skolas ir piemērotas skolēniem un vecākiem Latvijā (+VIDEO)

Kā nozīmīgus izvēles kritērijus min profesionāli skolotāji.

.

Sabiedrība Trīs lietas, ko vēlas darbinieki

Katrs piektais uzņēmums seko līdzi darbinieku vēlmēm, veicot ikgadējos darbinieku apmierinātības mērījumus. Pārliecinošs vairākums - 91% aptaujāto uzņēmumu - darbinieku labbūtības iniciatīvām atvēl līdz 10 000 EUR gadā, 7% uzņēmumu darbinieku labbūtībai atvēlētais gada budžets ir 10 001 - 30 000 EUR robežās, savukārt pavisam niecīga uzņēmumu daļa (0,29%) - velta vairāk nekā 100 000 EUR ik gadu.

Sabiedrība Rožukalnei atstājot amatu, SEPLP meklēs jaunu sabiedrisko mediju ombudu

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (SEPLP) rīkos konkursu jauna sabiedrisko mediju ombuda ievēlēšanai, jo līdzšinējā ombude Anda Rožukalne nolēmusi amatu atstāt, informē SEPLP pārstāvji.

Lasiet arī

Sabiedrība LTV darbinieki varētu rīkot streiku. Kāds iemesls tik radikālām idejām?

Latvijas Televīzijas (LTV) darbinieki varētu rīkot streiku, protestējot pret iespējamu oriģinālā satura apjoma samazināšanu LTV programmā šī gada rudens sezonā, kas ietekmētu arī darbinieku atalgojumu, aģentūra LETA noskaidroja Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomē (SEPLP).

Sabiedrība Lietu par lēmumu atņemt "Doždj" apraides atļauju tiesa izskatīs jūnija vidū

Administratīvā rajona tiesa lietu par Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) lēmumu atņemt apraides atļauju Krievijas neatkarīgajai programmai "Doždj" ("Дождь"/"TV Rain") sāks izskatīt 13.jūnijā. Tiesas sēde paredzēta plkst.11.

Sabiedrība SEPLP: LTV un LR šogad var būtiski samazināties oriģinālā satura apjoms

Nesaņemot papildu finansējumu, Latvijas Televīzijai un Latvijas Radio šogad var būtiski samazināties oriģinālā satura apjoms un kapitālieguldījumi, komentējot 2023.gadam apstiprinātos sabiedriskā pasūtījuma plānus, aģentūrai LETA norādīja Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomē (SEPLP).

Sabiedrība Rīgā 20.trolejbusa kustības grafiku saskaņos ar LTV darbiniekiem

No šodienas Rīgā 20.trolejbusa kustības grafiku saskaņos ar Latvijas Televīzijas (LTV) darbinieku darba laika beigām, aģentūru LETA informēja uzņēmumā "Rīgas satiksme".