Latvijā 27% iedzīvotāju biežāk izmantotu zīmolu, ja pamanītu, ka tas ar savu auditoriju komunicē gan latviešu, gan krievu valodās, liecina tirgus izpētes uzņēmuma "KOG mārketinga un komunikācijas zinātnes pētījumu institūts" ("KOG institūts") veiktās aptaujas dati.
Savukārt katrs desmitais iedzīvotājs pauž pretēju nostāju, norādot, ka divu valodu izmantošana komunikācijā nepatiktu un liktu atteikties no zīmola lietošanas. Vienlaikus 29% iedzīvotāju norāda, ka tas neatstātu nekādu ietekmi.
Tāpat 16% respondentu norādīja, ka viņi neatbalstītu zīmola saziņu divās valodās, taču zīmola patēriņu tas neietekmētu, bet 15% aptaujāto norādīja, ka tas patiktu, taču arī neatstātu ietekmi uz patēriņu.
Zīmola komunikācija gan latviešu, gan krievu valodās patiktu un veicinātu zīmola patēriņu 32% iedzīvotāju vecumā no 40 līdz 59 gadiem. Cittautiešu vidū šis atbalsts ir 55%, savukārt latviešu vidū - 8%.
Iedzīvotāju internetaptauja veikta 2024.gada aprīlī, aptaujājot 1012 iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.