PV papildina, ka "Škoda Vagonka" prezentējusi iespēju divriteņus novietot gan horizontāli, gan vertikāli.
Tāpat plānots, ka velosipēdu statīvus ierīkos visos 32 jaunajos elektrovilcienos, katrā sastāvā paredzot vietas 12 riteņiem - katrā galvas vagonā pa sešiem.
Kompānijā norāda, ka, lai vienotos par gala variantu, "Škoda Vagonka" pēc velosipēdu entuziastu iesniegtajiem priekšlikumiem par āķu formu turētājiem piedāvās pilnveidotu iespējamo velonovietņu priekšlikumu, kas ļautu izvēlēties velosipēda novietošanas veidu.
Savukārt pēc gala risinājuma apstiprināšanas un vienošanās par projekta tehnisko specifikāciju aptuveni divos līdz trīs mēnešos sāksies velosipēdu novietņu ražošana un pēc tam pakāpeniska to uzstādīšana jaunajos vilcienos.
PV atzīmē, ka papildu konfigurāciju jaunajos elektrovilcienos ir tiesīgs nodrošināt uzņēmums "Škoda Vagonka", kas pēc velosipēdu turētāju risinājuma ierīkošanas elektrovilcienus atkārtoti sertificēs atbilstoši spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.
Velosipēdu turētāju izgatavošanai un izvietošanai vajadzīgās izmaksas, kas būs zināmas pēc gala varianta apstiprināšanas, plānots segt no Eiropas Savienības fondu 2021.-2027.gada plānošanas perioda finansējuma.
PV valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītājs Raitis Nešpors atzīmē, ka uzņēmums ir gatavs sadarboties ar iesaistītajām pusēm, lai pēc iespējas ātrāk īstenotu šo projektu, ievērojot pasažieru pārvadājumu drošības standartus.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri