LVC norāda, ka uz autoceļa V6 posmā Plakanciems-Rīgas apvedceļš pirms apvedceļa ir uzstādītas barjeras, un atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem kāpt tām pāri ir aizliegts.
Uzņēmumā skaidro, ka pēc jauna Ķekavas apvedceļa divlīmeņu krustojuma izbūves vietā, kur autoceļš V6 no Plakanciema puses pieslēdzas Rīgas apvedceļam, atrodas ieskriešanās josla, bet otrā Rīgas apvedceļa pusē pie pagrieziena uz Ķekavu, ir bremzēšanas un ieskriešanās joslas.
Tāpat izmaiņas veiktas, jo Rīgas apvedceļš ir viens no noslogotākajiem ceļu posmiem Latvijā, ar ļoti intensīvu satiksmi.
Jau ziņots, ka Rīgas apvedceļa un autoceļa V6 krustojumā līdz ar jauna divlīmeņu šķērsojuma izbūvi aizliegti arī kreisie pagriezieni.
LVC norāda, ka gadījumos, kad Rīgas apvedceļu nepieciešams šķērsot kājām, to varēs izdarīt pa Rīgas apvedceļa nomales uzbērumu, aizejot līdz tiltam pār Ķekaviņas upi, un šķērsot Rīgas apvedceļu zem tilta.
Lai šķērsošana būtu iespējama, tuvākajā laikā tiks izbūvēta laipa gar Ķekaviņas upi. Būvdarbus organizēs Ķekavas novada pašvaldība.
Vienlaikus uzņēmumā piebilst, ka turpmākajos gados, projektējot Rīgas apvedceļa pārbūvi par ātrgaitas ceļu ar četrām joslām, tiks izvērtēta gājēju plūsma, un nepieciešamības gadījumā plānoti arī risinājumi mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. Savukārt par piekļuvi dažādiem objektiem un mājām savā teritorijā jārūpējas pašvaldībai, paredzot to transporta attīstības plānojumā.
Patlaban tiek izstrādāts būvprojekts Rīgas apvedceļa posma no Daugavas līdz Ķekavas apvedceļam izbūvei par ātrgaitas ceļu. Projektam jābūt gatavam līdz 2025.gada beigām.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri