Aptaujā secināts, ka 11% respondentu alu lieto vairākas reizes nedēļā, 17% - reizi mēnesī, 21% - dažas reizes gadā, 11% - reizi gadā vai retāk, bet 23% aptaujāto alu nedzer vispār.
Tāpat aptaujas dati liecina, ka 58% aptaujāto dod priekšroku alum ar 4,5 līdz 6,5% alkohola, 30% respondentu izvēlas alu, kurā ir mazāk par 4,5% alkohola, bet 2% no aptaujātajiem biežāk izvēlas alu, kas stiprāks par 6,6%. Tikmēr 10% atzīst, ka alus stiprumam nav lielas nozīmes.
Aptaujā secināts, ka reizi vai vairākās reizes nedēļā alu visbiežāk dzer vīrieši. Reizi nedēļā alu dzer 27% aptaujāto vīriešu un 10% sieviešu, bet vairākas reizes nedēļā 19% vīriešu un 5% sieviešu.
Aptaujas dati liecina, ka vīrieši biežāk dod priekšroku miestiņam ar nedaudz lielāku alkohola saturu. Alu ar mazāk nekā 4,5 alkohola izvēlas 44% aptaujāto sieviešu un 19% vīriešu, bet alu ar 4,5 līdz 6,5% alkohola - 70% vīriešu un 41% sieviešu.
Aptauja veikta 2023.gada maijā. Tajā piedalījās 1000 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Tā veikta ar mērķi noskaidrot alus patērētāju paradumus un uzzināt, kāda ir Latvijas alus baudīšanas kultūra.
Jau ziņots, ka "Aldaris" pagājušajā gadā strādāja ar 26,627 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 23,5% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas zaudējumi pieauga četras reizes - līdz 8,295 miljoniem eiro.
"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums, taču "Aldara" vienīgā īpašniece ir Zviedrijas "Carlsberg Sweden Holding 2". Kompānija "Aldaris" reģistrēta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 37,671 miljons eiro.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri