Konkrētā zīmola kā preču zīmes reģistrācija nodrošina tās īpašniekam jeb šajā gadījumā Liepājas pašvaldībai izņēmuma tiesības uz šo preču zīmi Latvijas teritorijā.
Patentu valdes direktors Agris Batalauskis skaidro, ka preču zīmes reģistrācija nodrošina ne tikai juridisku aizsardzību, bet kalpo arī kā mārketinga rīks, kas palīdz tās īpašniekam vairot atpazīstamību un reputāciju. Liepāja kā Eiropas kultūras galvaspilsēta ar savu vizuāli pievilcīgo un viegli atpazīstamo preču zīmi ir lielisks piemērs pārējiem.
Kā skaidro Lazdāne, preču zīmes reģistrācijas mērķis ir nodrošināt izņēmuma tiesības uz preču zīmi, proti, tiesības aizliegt citām personām komercdarbībā izmantot preču zīmei identisku vai sajaucami līdzīgu apzīmējumu attiecībā uz identiskām vai līdzīgām precēm un pakalpojumiem.
Zīmola kā preču zīmes reģistrācija nozīmē to, ka Liepājas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas 2027 zīmols ir aizsargāts kopš reģistrācijas brīža, un šo zīmolu var lietot tikai Liepājas pašvaldība. Saistībā ar Eiropas kultūras galvaspilsētas 2027 zīmolu neviena cita persona vai organizācija bez Liepājas pašvaldības piekrišanas nedrīkst to izmantot.
Pašlaik notiek nodibinājuma "Nodibinājums Liepāja 2027" reģistrācijas process, pēc tā pabeigšanas zīmola lietošanas tiesības tiks nodotas nodibinājumam, piebilst Lazdāne.
Izņēmuma tiesības uz preču zīmi Liepāja 2027 stājas spēkā dienā, kad publicēts paziņojums par preču zīmes reģistrāciju jeb no šā gada 20.aprīļa. Reģistrācija ir spēkā desmit gadus, un to var atjaunot ik pēc desmit gadu perioda.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri