Finanšu ministrijas (FM) sociālā kampaņa «Nomaksāt! Nevis nemaksāt!» un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) informatīvā kampaņa «Valsts ir internetā» ieguvušas Eiropas Izcilības balvu, aģentūru LETA informēja kampaņu īstenotāji.
FM sociālo kampaņu «Nomaksāt! Nevis nemaksāt!» pasūtīja sabiedrisko attiecību aģentūrai «A.W.Olsen & Partners», un kampaņa ieguva Eiropas Izcilības balvu kategorijā «Pārmaiņu komunikācija», kurā bija pieteiktas labākās aizvadītā gada kampaņas, kuras veicinājušas nozīmīgas pārmaiņas sabiedrības uzskatos vai rīcības maiņā. Kampaņas ietvaros jauniešu auditorijai tika skaidrota nodokļu nomaksas nepieciešamība un to izlietojums. Lai sekmīgi uzrunātu mērķauditoriju tika piesaistīta populārā reperu apvienība «Olas», kas radīja kampaņas singlu #nomaksāt.
«Esam gandarīti, ka mūsu drosmīgā kampaņa, kuru īstenojām pēc FM pasūtījuma, saņēmusi augstāko novērtējumu jau otrajā nozīmīgajā nozares profesionāļu konkursā. Šā gada sākumā kampaņa saņēma divas galvenās balvas starptautiskajā sabiedrisko attiecību konkursā „Baltic PR Awards“, savukārt vakar saņemtā Eiropas Izcilības balva ir apliecinājums, ka mūsu prasmes novērtē visas Eiropas mērogā,» teica «A.W.Olsen & Partners» partnere Olga Kazaka.
Savukārt VARAM informatīvā kampaņa par e-pakalpojumiem ieguvusi Eiropas Izcilības balvu reģionālo kampaņu kategorijā kā labākā kampaņa Baltijas valstīs. VARAM informatīvo kampaņu «Valsts ir internetā» izstrādāja «Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate» sadarbībā ar reklāmas aģentūru «MOOZ!». VARAM šo kampaņu īstenoja pērn ar Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumu. Informatīvās kampaņas mērķis bija ziņot par vairāk nekā 300 valsts e-pakalpojumiem un mudināt sabiedrību izvēlēties e-pakalpojumus kā primāro saziņas veidu ar valsti.
«Divas uzvaras tik sīvā Eiropas mēroga konkurencē ir lieliski panākumi Latvijai, kas pierāda Latvijas komunikācijas industrijas spēku un profesionalitāti starptautiskajā arēnā. Tomēr jāuzsver, ka tas ir panākums ne tikai aģentūrām, kuras izstrādāja un realizēja abas kampaņas, bet arī Latvijas valsts pārvaldei. Tas ir pierādījums tam, ka, piesaistot profesionālu komunikācijas ārpakalpojumu, valsts pārvaldes komunikācijas kampaņās izdodas sasniegt lielisku rezultātu, gūstot arī starptautisku atzinību,» norādīja Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas padomes priekšsēdētaja un «Komunikācijas aģentūras» vadītāja Ieva Stūre.
Eiropas Izcilības balva (European Excellence Awards) ir Eiropas mērogā viens no lielākajiem komunikācijas nozares konkursiem, kas šogad norisinājās Berlīnē desmito gadu pēc kārtas. Šogad tajā bija pieteikti vairāk nekā 1400 darbu, no kuriem finālā bija nominētas 200 kampaņas.