Apmeklētājiem pasākuma laikā būs iespēja apskatīt zīmola "Laima" Dziesmu svētku instalācijas, pielaikot tērpu, kas veidots konfekšu "Serenāde", "Lukss", "Vāverīte", "Rudzupuķe", "Sarkanā magone" vai "Lācītis Ķepainītis" stilistikā, iegūt īslaicīgos tetovējumus, kā arī iesaistīties vēl citās aktivitātēs.
Ierodoties uz "Šokolādes svētkiem" sarkanā apģērbā, apmeklētāji saņems saldumus no zīmola "Laima", piebilst organizatori.
Bērniem "Šokolādes svētkos" paredzētas zīmēšanas darbnīcas sadarbībā ar Tehniskās jaunrades namu "Annas 2" un galda spēles sadarbībā ar "BrainGames".
Savukārt ēdināšanu nodrošinās kafejnīca "Lapsas māja" un picērija "Vīnkalni", informē organizatori.
Plkst.20 pasākumā plānots improvizācijas teātris "Divas", savukārt pēcāk uzstāsies Katrīna Gupalo un grupa "Producenti".
Pasākums notiks 11.jūlijā bijušās "Laimas" šokolādes fabrikas pagalmā Miera ielā, Rīgā, no plkst.18 līdz 23.
"Šokolādes svētkus" zīmols "Laima" rīko kopš 2012.gada.
Jau ziņots, ka "Orkla Latvija" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 111,059 miljoni eiro, kas ir par 2,1% mazāk nekā 2021.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās 2,8 reizes un sasniedza 6,046 miljonus eiro.
Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri