• Asja,
  • Asnate,
  • Dāgs,
  • Dārgs
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Austrumu slimnīca pērn apkalpojusi aptuveni 4000 cilvēku dienā

Teksta izmērs Aa Aa
Interesanti fakti
LETA 17:40, 22.01.2024


Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) Zvanu centrs 2023.gadā pieņēmis vairāk nekā 700 000 klientu zvanu, kopumā dažādās platformās nodrošinot vairāk nekā viena miljona klientu apkalpošanu gada laikā - 85 000 klientu ik mēnesi jeb aptuveni 4000 cilvēku dienā.



RAKUS Zvanu centra vienotais pieraksta tālrunis 67000610 2023.gadā nodrošinājis 1 000 490 klientu apkalpošanu dažādās platformās, no kuriem vairākums - 700 000 - nodrošināti telefoniski, bet pārējie - e-vidē un ar dažādu automatizācijas rīku palīdzību. Tie ir aptuveni 85 000 kontaktu ik mēnesi un vairāk nekā 4000 kontaktu ik dienas. Katrs slimnīcas Zvanu centra operators ik dienas apkalpo un veic vairāk nekā 130 pacientu pierakstu pie ārstiem un speciālistiem.

RAKUS klientu servisa viens no 2024.gada uzdevumiem ir profesionālās apkalpošanas līmeņa paaugstināšana, iedzīvinot jaunizstrādāto klientu apkalpošanas standartu un izmantojot jaunu kompetenču vērtēšanas metodiku. Standarta pamatā ir definētas rūpes par klientu, uz sadarbību orientēta saskarsme, izcilas slimnīcas reputācijas veicināšana, drošības un komforta veidošana. Jaunā kompetenču vērtēšanas metodika savukārt palīdzēs novērtēt kompetences, apzināt apmācību un izaugsmes vajadzības. Secīgi, veidojot apmācību un attīstības plānus, tiks palielināts atbalsts un izaugsmes iespējas klientu apkalpošanas darbiniekiem.

Klientu vadības stratēģiskais mērķis ir palielināt attālināto pakalpojumu e-vides un procesu automatizācijas procentuālo ietekmi, izmantojot robotizāciju procesos, atzvanos, informācijas nodošanā pacientiem.

RAKUS klientu vadības direktore Agrita Junkere skaidro, ka automatizācijas ietekmes palielināšana ļauj vairāk cilvēkresursu novirzīt darbam ar pierakstu kalendāru, tādējādi nodrošinot savlaicīgus pierakstus prioritārajām grupām. Tikpat svarīgi ir rūpēties par tukšo pierakstu vietu aizpildīšanu, samazinot ārstu dīkstāves un veicinot pakalpojumu sniegšanu.

Viņa norāda, ka 2023.gadā automatizācijas īpatsvars Zvanu centra darbā pieaudzis līdz 30% salīdzinājumā ar 20% 2022.gadā. Tas esot izdevies, ieviešot automatizētas atgādinājuma mobilās īsziņas un robotatzvanus, kas palīdz apzināt to pacientu loku, kas pierakstījušies pie ārstiem un speciālistiem, taču uz vizīti ierasties nevarēs, kā arī palielinot pierakstu iespēju pie ārstiem speciālistiem e-vidē.

2024.gada plānos ir procesu automatizācijas turpināšana, pašapkalpošanos un citu servisa rīka ieviešana, izmantojot tiešsaistes tērzētavu, automātiskas atzvanu iespējas un e-vides pakalpojumu īpatsvara palielināšanu.

Savukārt klātienes apkalpošanā Klientu vadība izvirzījusi mērķi palielināt pašapkalpošanās iespējas, lai vairāk cilvēkresursu varētu novirzīt būtiskāka atbalsta sniegšanai ārstniecības un aprūpes personālam, apkalpojot klientus un pacientus ārstniecības nodaļās. Pašapkalpošanās ieviešana RAKUS pašlaik vēl ir pašā sākumposmā, taču tiek strādāts, lai rastu iespēju pašapkalpošanās plūsmu palielināt.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Interesanti fakti Eksperte: šogad Kanāriju salās latviešus gaida patīkami pārsteigumi (+VIDEO)

"Kūrorti ir tikai maza daļiņa no salu piedāvājuma, jo abu piekraste nudien ir kā krāšņš kaleidoskops!"

Interesanti fakti Elisons apdraud Maska pasaulē bagātākā cilvēka statusu

ASV tehnoloģiju kompānijas "Oracle" līdzdibinātājs Lerijs Elisons apdraud miljardiera Īlona Maska pasaulē bagātākā cilvēka statusu, liecina jaunākie pasaulē turīgāko cilvēku saraksti.

Interesanti fakti Gleznainā Bārtas upe Kurzemē aicina tūristus (+VIDEO)

Orientēšanās klubs “DR-Krasts” aicinās pārbaudīt spēkus meža takās, brikšņos, uzkalnos un ielejās.

Interesanti fakti Basketbola čempionāts uzlabo TV3 rādītājus, bet skatītākais kanāls joprojām LTV1

Skatītākais televīzijas (TV) kanāls augustā bijis Latvijas Televīzijas (LTV) 1.kanāls, kura vērošanai veltīti 10,9% no kopējā skatīšanās laika, VS.LV informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.

Lasiet arī

Kriminālziņas Sāk kriminālprocesu par Daugavā iemestu un policista izglābtu kaķi

Valsts policija sākusi kriminālprocesu par Rīgā, Daugavā iemestu un policista izglābtu kaķi, informēja policijā.

Sabiedrība Atbildīgie dienesti gatavi nekavējoties slēgt austrumu robežu

Latvijas atbildīgie dienesti ir gatavi nepieciešamības gadījumā nekavējoties slēgt valsts austrumu robežu, pirmdien amatpersonas apliecinājušas Saeimas Nacionālās drošības komisijai.

Veselība Jūlijā Latvijā piedzimuši 1103 bērni

Šī gada jūlijā Latvijā reģistrēti 1103 jaundzimušie, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati.

Ekonomika ATD pārvadātājiem protesta akcijas laikā piemēros līgumā noteiktos sodus

Autotransporta direkcija (ATD) pārvadātāju protesta akcijas laikā otrdien, 16.septembrī, par neizpildītiem vai daļēji izpildītiem reisiem piemēros līgumā noteiktos sodus un neizmaksās valsts kompensāciju par konstatētajām reisu neizpildēm, informēja direkcijā.

Sabiedrība Rīgā ieviesīs attālināto ūdens skaitīšanu (+VIDEO)

Iedzīvotājiem tas nozīmēs ērtību un caurskatāmību.

Sabiedrība Kā kopīgi izremontēt daudzdzīvokļu māju: Ventspils pieredze (+VIDEO)

Pārsvarā aizņēmumi tiek piesaistīti uz 15 gadiem.