Apdrošināšanas akciju sabiedrība ik gadu atlīdzina vairākiem simtiem klientu sabojātu sadzīves preču remonta izmaksas, un vienas kompensācijas vidējā summa pēdējos trīs gados bijusi 450 eiro.
Par visbiežāk cietušo sadzīves priekšmetu kļuvis ikdienā vienmēr klātesošais viedtālrunis. Lietotāji tam darījuši pāri visdažādākajos veidos. Saziņas līdzeklis izkritis no rokām vai kabatas, nogrūsts no galda, norauts zemē aizķerot uzlādes vadu, lietotāji uzsēdušies virsū dīvānā nevērīgi nomestam tālrunim vai salauzuši ekrānu apsēžoties, kamēr ierīce atrodas bikšu kabatā.
Biežs negadījumu upuris ir televizors, kas tiek apskādēts bērnu rotaļu vai mājas uzkopšanas laikā. Apdrošināšanas akciju sabiedrība regulāri saņem atlīdzības pieteikumus no klientiem, kuru televizoru ekrāns ieplaisājis pēc mazuļu mestas rotaļlietas trāpījuma vai apgāzts sākumskolēnu neveiksmīgā bumbas spēlēšanā viesistabā. Grēko arī pieaugušie. Televizori tiek sasisti ar slotu istabas slaucīšanas brīdī vai pat neuzmanīgi mainot aizkaru stangu.
Trūkties dabū datortehnika, mikroviļņu krāsnis, robotizētie putekļu sūcēji un cita sadzīves elektronika. Lietotāji mēdz netīšām nogrūst klēpjdatorus no galda vai gultas, kā arī apliet tos ar kafiju vai citiem dzērieniem. Pieslēgti pie elektrotīkla, tie regulāri tiek sabojāti zibens spērienā.
«Ikdienā regulāri izmantotā elektronika piedzīvo bojājumus biežāk nekā lielākie, dārgākie apdrošinātie īpašumi. Mūsu kompānija ik gadu saņem gandrīz tūkstoš atlīdzības pieteikumu par kustamajai mantai nodarītajiem postījumiem, un vidējā atlīdzības summa ir gana augsta. Piemēram, 2021. gadā vienam klientam vidēji izmaksājām 300 eiro, bet pēdējo divu gadu vidējā summa ir 450 eiro,» ar statistiku iepazīstina Apdrošināšanas atlīdzību departamenta direktors Kārlis Liepiņš.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri