No tiem 24% uzņēmumu kā iemeslu darbinieku labbūtības aktivitāšu neieviešanai norādīja resursu trūkumu, bet 5% - neuzskata labbūtības veicinošus pasākumus par efektīviem. Tikmēr 3% aptaujāto uzņēmumu neīsteno labbūtības aktivitātes, bet nākotnē plāno to darīt.
Tie uzņēmumi, kas ir ieviesuši kādu no labsajūtas, apmierinātības, motivācijas un lojalitātes veicināšanas programmām, visbiežāk uzņēmuma iekšienē praktizē elastīgu darba laiku (68%), izmaksā darbiniekiem algas mainīgo daļu vai veic cita veida piemaksas (65%), kā arī piedāvā izvēlēties papildu brīvdienu (56%).
Aptaujā arī secināts, ka budžets, ko uzņēmumi velta labbūtības programmām, ir vidēji 7041,6 eiro gadā. Daži uzņēmumi labbūtības aktivitātēm velta vairāk nekā 100 000 eiro gadā.
Aptaujā uzņēmēji norādījuši, ka uzņēmuma kapacitāte ir noteicoša labbūtības pasākumu budžeta izvēlē (64%), taču daļa uzņēmumu seko līdzi arī darbinieku vēlmēm, veicot ikgadējos darbinieku apmierinātības mērījumus (20%).
Aptaujā piedalījās 700 uzņēmumu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri