• Gunvaldis,
  • Gunvaris,
  • Sandra,
  • Sondra
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Šovasar pārdots par 20% vairāk saldējuma nekā pērn, ziņo ražotājs

Teksta izmērs Aa Aa
Ekonomika
LETA 20:50, 06.10.2023


Šogad aktīvajā saldējuma pārdošanas sezonā no maija līdz augustam pārtikas koncerns "Food Union" pārdevis par 20% vairāk saldējuma nekā pērn attiecīgajā periodā, informēja uzņēmumā.



Vienlaikus "Food Union" atzīmē, ka kopējais saldējuma tirgus pieaudzis par vairāk nekā 10%.

Uzņēmumā norāda, ka saldējuma realizācijas kāpumu veicināja vasarīgie laikapstākļi, pārdomāti saldējumu jaunumi un atlaides, kas pircējiem nodrošināja plašu, pieejamu saldējumu klāstu.

"Food Union" vadītājs Centrālajā un Austrumu Eiropā Sergejs Beshmeļņickis norāda, ka šī bijusi labāka saldējuma vasara pēdējos sešos gados.

"Tiesa, jāatceras, ka šī izaugsme seko vēsturiski sliktākajam gadam saldējuma pārdošanā, proti 2022.gadam, kad inflācijas rezultātā saldējuma tirgus naudā nokritās par aptuveni 7% salīdzinājumā ar iepriekšējo. Tātad varam teikt, ka saldējuma kopējais tirgus viena gada laikā ir atkopies ar uzviju," norāda Beshmeļņickis.

Vienlaikus "Food Union" mārketinga vadītāja un valdes locekle Latvijā Ieva Lejniece informē, ka šajā sezonā pirktāko saldējumu tops Latvijā saglabājies nemainīgs. To veido "Karlsons" batoniņš, "Tio" saldējumi vafeļu glāzītēs un desās, kā arī "Pols" saldējumi uz kociņa un vafeļu glāzītē.

Garšu ziņā tie pamatā ir vaniļas un šokolādes saldējumi, norāda Lejniece.

Tāpat viņa atzīmē, ka šovasar pircēji ir vairāk nekā pērn devuši priekšroku batoniņu saldējumam un saldējumam vafeļu glāzītēs, kā arī popularitāti iemantojuši lielie ģimenes formāta saldējumi un sezona jaunumi.

Jau ziņots, ka "Food Union" konsolidētais apgrozījums 2022.gadā palielinājies par 14,5% un bija 127,8 miljoni eiro, vienlaikus koncerns cieta zaudējumus 4,3 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu pirms tam. Koncerna lielākais akcionārs ir Beshmeļņickis.

Uzņēmumu grupā ir Latvijas "Valmieras piens" un "Rīgas piena kombināts", kas 2020.gada februārī pievienoja "Rīgas piensaimnieku", tāpat grupā ir saldējuma ražotājs Igaunijā "Premia", saldējuma ražotājs Dānijā "Premier Is" un saldējuma izplatītājs "Hjem Is", saldējuma ražotājs Norvēģijā "Isbjrn Is", saldējuma ražotājs Rumānijā "Alpin57Lux"."Food Union" ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Ekonomika Līdz gada beigām Latvijas uzņēmumi bieži vien sāk restrukturizāciju (+VIDEO)

Tikai 6% finanšu vajadzības risinātas ar jauna kapitāla iemaksu no uzņēmumu dalībniekiem.

Ekonomika Dzīvokļu piedāvājums Rīgā augustā samazinājās

Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, augustā dzīvokļu pārdošanas piedāvājums Rīgā kopumā un arī lielākajos mikrorajonos samazinājās par 4%, teikts nekustamo īpašumu kompānijas "Arco Real Estate" jaunākajā sērijveida dzīvokļu tirgus pārskatā.

Ekonomika Vidzemes dienvidos uzbūvēts lielākais saules paneļu parks (+VIDEO)

Kokneses SES ar uzstādīto jaudu 5,3 MW turpmāk ik gadu saražos vismaz 5200 MWh atjaunīgās enerģijas.

Ekonomika Nākamos piecus gadus Rīgas ielas uzturēs četras firmas

Rīgas ielu uzturēšanu nākamos piecus gadus veiks apvienība "Roadeks un LAU", uzņēmums "Vizii Urban", kā arī uzņēmumu "Eco Baltia vide" un SIA CBF "Ļ-KO" apvienība, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļā.

Lasiet arī