Ja jau esat ticis galā ar interneta veikala izveidošanu – tas ir iedarbināts un strādā, seko nākamais rūpīgais darbs. Tā ir nepārtraukta vietnes uzturēšana izcilā līmenī, lai veikals darbotos nevainojami un bez traucējumiem.
Skaidra navigācija
Jūsu vietnē ir jābūt skaidrai un viegli lietojamai navigācijai, kas palīdz klientiem ātri atrast meklētos produktus. Meklēšanas ierīcei jādarbojas nevainojami, piedāvājot vairākas izvēlnes.
Augstas kvalitātes produktu attēli
Izmantojiet augstas kvalitātes attēlus, kas precīzi parāda jūsu produktus, tostarp iekļaujiet vairākus leņķus un tālummaiņas funkcijas. Vēlams arī nodrošināt viegli saprotamu preces izmēru paskaidrojumu.
Detalizēti produktu apraksti
Iekļaujiet detalizētus un informatīvus produktu aprakstus, kas precīzi raksturo jūsu piedāvājumu un to funkcijas. Šajā punktā jāievēro, ka lielākā daļa produktu aprakstu tiek tulkoti no jau esošajiem. Pat ja jūs nealgojat kvalificētu tekstu autoru produktu aprakstu veidošanai, centieties iekļaut tajos literāras “odziņas”, aizraujošus salīdzinājumus un spilgtus epitetus. Vienā vārdā – centieties izveidot literāri kvalitatīvus un viegli lasāmus parakstus.
Lietotāju atsauksmes
Iekļaujiet lietotāju atsauksmes un vērtējumus savās produktu lapās, lai palīdzētu iemantot potenciālo klientu uzticību. Šis ir svarīgs punkts, jo bieži vien lietotāji jūtas vīlušies, ja uzduras acīmredzami neīstiem un sacerētiem viedokļiem. Secīgi – ja atsauksme nav oriģināla, bet sacerēta, tai ir jābūt absolūti nevainojamai un pārliecinošai.
Mobilā optimizācija
Nodrošiniet, lai jūsu vietne būtu optimizēta mobilajām ierīcēm, jo arvien vairāk cilvēku izmanto viedtālruņus un planšetdatorus, lai iepirktos tiešsaistē. Ja jūsu vietne nedarbosies pietiekami labi mobilajās ierīcēs, tas var atbaidīt potenciālos klientus.
Droša izrakstīšanās
Izmantojiet drošu norēķināšanās procesu, lai aizsargātu savu klientu sensitīvo informāciju. Pārlieciniet viņus, ka viņu privātā informācija nekādā gadījumā netiks izpausta.
Ātrs ielādes laiks
Jūsu vietnei ir jādarbojas pietiekami ātri, lai klienti nesāktu kurnēt un nepamestu veikalu, pat lāga neaplūkojuši piedāvājumu.
Skaidra atgriešanas un atmaksāšanas politika
Radiet skaidru un viegli saprotamu atgriešanas un atmaksas sistēmu, lai veidotu potenciālo klientu uzticību. Jūsu veikalam ir jābūt perfektam šajā lauciņā.
Tas var palīdzēt veidot un uzturēt veiksmīgu un peļņu nesošu tiešsaistes veikalu:
E-komercijas platformas, piemēram, Magento, WooCommerce, OpenCart, Presta Shop.
Maksājumu sistēmas, piemēram, ESTO, PayPal vai Stripe, lai droši apstrādātu darījumus. Paypal gadījumā vajadzētu ievērot, ka tas ir pircēju sapnis, tomēr šad tad - pārdevēju murgs, jo īsteno principu, ka “klientam vienmēr taisnība”.
E-pasta mārketinga rīki, piemēram, Mailchimp vai Klaviyo, lai palīdzētu jums izveidot un nosūtīt mārketinga kampaņas.
Sociālo saziņas līdzekļu pārvaldības rīki, piemēram, Hootsuite vai Buffer, kas palīdz pārvaldīt jūsu klātbūtni sociālajās platformās un sazināties ar klientiem.
Analīzes rīki, piemēram, Google Analytics vai Kissmetrics, kas palīdz izsekot vietnes apmeklētībai, pārdošanas apjomiem un klientu rīcībai.
Klientu atbalsta rīki, piemēram, Zendesk vai Freshdesk, lai palīdzētu pārvaldīt klientu pieprasījumus un atbalsta vēstules.
Kā pēdējais, kas ir ne mazāk svarīgi: SEO rīki, piemēram, SEMrush vai Ahrefs, lai palīdzētu optimizēt vietni meklētājprogrammām un uzlabot tiešsaistes redzamību.