Latvijas Televīzijas (LTV) Sporta redakcija sociālajā kampaņā "Patiesā uzvara" līdz maija vidum padziļināti pētīs un sabiedriskajos medijos atspoguļos bērnu sporta problēmas, piedāvājot iespējamos risinājumus labākai situācijai valstī, informē LTV.
Kampaņas "Patiesā uzvara" laikā diskutēs par bērnu pāragru virzīšanu konkrētos sporta veidos, par vecāku līdzdalību bērnu sportā, kā arī par sporta skolu, sporta treneru lomu šajā jomā un daudz ko citu. Tāpat Sporta redakcijas žurnālisti analizēs Norvēģijas un Islandes piemērus saistībā ar bērnu sportu.
LTV Sporta redakcija aicina iesaistīties arī skatītājus, ziņojot par labajiem piemēriem bērnu un jauniešu sportā, kas varētu būt paraugs pārējiem, tāpat arī dalīties viedoklī par to, kas neļauj bērniem sportot ar prieku.
Ziņas par dažādām situācijām bērnu sportā ikviens iesaistītais ir aicināts iesūtīt uz "sportastudija@ltv.lv" vai "WhatsApp" numuru 27001983.
Kampaņa norisinās otro reizi. Pirmoreiz tā notika 2021.gadā ar moto "Bērnu sporta uzrēķini", kad LTV Sporta redakcija pētīja, kāpēc bērnu sports Latvijā lielā mērā balstās uz vecāku līdzmaksājumiem.
Kampaņas sižeti būs vērojami gan LTV Sporta ziņās, gan raidījumā "Sporta studija" un sabiedrisko mediju portālā "LSM.lv".
LTV pagājušajā gadā, pēc provizoriskajiem datiem, strādāja ar 28,428 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,7% vairāk nekā gadu iepriekš, kamēr uzņēmuma peļņa saruka par 15,8% - līdz 274 524 eiro.