Mobilitātes punktos dzelzceļa stacijās "Bolderāja", "Dauderi", "Sarkandaugava", "Šķirotava", "Zemitāni" un "Ziemeļblāzma" plānots izbūvēt īstermiņa auto stāvvietas, velonovietnes un dzeramā ūdens brīvkrānus.
Zemitānu stacijā plānots izbūvēt jaunu piebraucamo ceļu pie stacijas ēkas, īstermiņa automašīnu stāvvietas, kopīgu velobraucēju un gājēju celiņu, kā arī liftu un kāpnes pie Zemitānu pārvada. Arī tirdzniecības centra "Domina" pusē plānoti dažādi labiekārtojuma elementi, tostarp velosipēdu novietnes.
Līdzīgi darbi ieplānoti arī Sarkandaugavā, kur plānots izbūvēt arī jaunas trolejbusa pieturvietas, pagarinot maršrutu. Arī dzelzceļa stacijā "Dauderi" plānots uzlabot tramvaja pasažieru iespējas pārsēsties uz dzelzceļa transportu.
Dažādi darbi notiks arī Ziemeļblāzmas stacijā, kur būs arī jauna nojume. Kudiņa skaidroja, ka tā būs līdzīga esošajai, kas ir sliktā stāvoklī. Zem tās paredzēti gan soli, gan vietas velosipēdiem.
Škirotavas stacijas labiekārtojums tostarp paredz jaunu gājēju un velosipēdistu ceļu, kā arī Krustpils un Sila ielas krustojuma aprīkošanu ar luksoforu. Bet Bolderājas staciju plānots padarīt pievilcīgāku tostarp pilsētas sabiedriskā transporta pasažieriem.
Visās stacijās plānotās velonovietnes būs ar videonovērošanu. Tāpat visās stacijās plānots jauns apgaismojums un arī daļēja komunikāciju nomaiņa. Vairāku mobilitātes punktu projektos ietverta arī jaunu tualešu izbūve. Plānotas arī vietas elektroauto uzlādēšanai.
Lai izveidotu ērtus un drošus savienojuma punktus starp sabiedriskā transporta, gājēju, velobraucēju un dzelzceļa infrastruktūru, Rīgas pašvaldības Centrālās administrācijas Publiskās infrastruktūras attīstības pārvalde īsteno projektu "Pilsētas sabiedriskā transporta savienojuma punktu izbūves dzelzceļa stacijās - Bolderāja, Dauderi, Sarkandaugava, Šķirotava, Zemitāni un Ziemeļblāzma".
Pašlaik norit būvprojekta izstrāde. Projektā paredzēts izveidot satiksmes infrastruktūru gājējiem, velobraucējiem un mikromobilitātes rīku lietotājiem, labiekārtot dzelzceļa stacijām piegulošo teritoriju un savienot dzelzceļa stacijas platformas ar satiksmes un sabiedriskā transporta infrastruktūru. Lai pēc iespējas mazāk ietekmētu vidi un dzīves apstākļus apkārtējās teritorijas iedzīvotājiem, pie mobilitātes punktiem iecerēts izveidot autostāvvietas īslaicīgai stāvēšanai, kas nepieciešamas pasažieru iekāpšanai/izkāpšanai, un koplietošanas transportlīdzekļiem.
Sešu mobilitātes punktu izveidei Rīgas dome aizņemsies 25,2 miljonus eiro. Mobilitātes punktu izveidei plānots izmantot Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda finansējumu, paralēli ņemot aizņēmumu Valsts kasē.