“Rakstu sūdzību par 22.Rīgas satiksmes autobusa 68411. maršrutu no lidostas “Rīga” līdz Abrenes ielai vadītāju,” informēja sašutušais Emīls.
Pasažieris aprakstījis notikumu. Ārzemnieki bija iegādājušies elektronisko biļeti un nezināja, kā ar to rīkoties. Viņi vērsās pēc palīdzības pie autobusa vadītāja. Vadītājs sāka kliegt krievu valodā. Latvijas viesi pilnīgi apmulsuši klusējot apsēdās sēdvietās. Tad vadītājs piecēlās un kliedza jau uz sēdošajiem pasažieriem: "Ko jūs darāt?" un, krieviski lamājoties, norādīja uz elektronisko biļešu automātu.
Turklāt kāda vietējā iedzīvotāja vēlējās reģistrēt savu e-talonu, taču viņai bija vecā tipa biļete un tas viņai nekādi neizdevās. Arī viņa vērsās pie vadītāja ar jautājumu, kas noticis ar e-talonu. Šoferis kaut ko nomurmulējis krieviski un norādījis uz maksājumu termināli, atminas Emīls.
“Pretīga attieksme. Kāpēc šoferi šajā maršrutā nerunā angliski un tik nicinoši izturas pret pasažieriem? Iesaku uzrakstīt par šo šoferi, lai pārbauda autovadītāja uzvedību darba vietā, kā arī angļu valodas zināšanas,” aizvainots ir vīrietis.