Pirms automašīnas iegādes tikai 28% iedzīvotāju izmanto Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pieejamās datubāzes, lai pārbaudītu, vai izvēlētā automašīna ir bijusi iesaistīta ceļu satiksmes negadījumos, secināts lietoto automašīnu tirgotāja "Longo Group" un pētījumu kompānijas "Norstat" veiktajā aptaujā.
Aptaujā secināts, ka salīdzinoši neliels cilvēku skaits izmanto CSDD piedāvātās iespējas pārbaudīt automašīnas vēsturi pirms tās iegādes. Tikai 35% aptaujāto šajā datubāzē pārbauda tehniskās apskates laikā fiksēto nobraukumu. Vēl mazāk jeb 28% pircēju pirms spēkrata iegādes meklē informāciju par to, vai izvēlētā automašīna ir bijusi iesaistīta ceļu satiksmes negadījumos. Tikpat daudz aptaujāto izmanto iespēju pārliecināties, vai izvēlētā automašīna vispār ir reģistrēta Latvijā.
Tāpat aptaujā secināts, ka teju pusei jeb 44% Latvijas iedzīvotāju nav būtiski, vai automašīnu pārdod uzņēmums vai privātpersona. Aptaujas rezultāti atklāj, ka tikai katrs trešais no desmit respondentiem automašīnu labprātāk iegādājas no uzņēmuma nevis privātpersonas.
Aptauja veikta šī gada februārī, tajā piedalījās 1006 Latvijas iedzīvotāji.
AS "Longo Group" reģistrēta 2017.gadā, un tās pamatkapitāls ir 12,97 miljonu eiro apmērā. "Longo Group" patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds, liecina "Firmas.lv" informācija.
"Longo Group" apgrozījums 2021.gadā Baltijas valstīs bija kopumā 30,2 miljonu eiro apmērā, kas, salīdzinot ar 2020.gadu, ir pieaugums divas reizes. Tostarp "Longo Group" Latvijas uzņēmuma apgrozījums 2021.gadā sasniedza 9,6 miljonus eiro.
"Longo Group" darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā. Uzņēmuma filiāles, kurās noris automašīnu tirdzniecība, ir atvērtas Latvijā, Lietuvā, Igaunijā. Savukārt Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā uzņēmumam ir filiāles, kas specializējas automašīnu iepirkumā, lai tās realizētu Baltijā.