Vairāki Latvijas uzņēmēji apvienojušies, lai sadarbībā ar mārketinga komunikācijas aģentūru "Alpha" radītu sociālo kampaņu "#plussnevismīnuss", kas cīnoties ar Covid-19 pandēmijas izraisītajām sekām, krīzes apstākļos mudina īpaši atbalstīt pašmāju uzņēmējdarbību, aģentūru LETA informēja kampaņas pārstāve Vineta Pigite.
Kustībā aicināti iesaistīties gan iedzīvotāji, gan vietējie produktu ražotāji un pakalpojumu sniedzēji, un šī iniciatīva guvusi arī Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) atbalstu.
Pigite norādīja, ka vīrusa Covid-19 izraisītā krīze atstāj ietekmi uz visām nozarēm, un katra ierobežojumu diena daļai sabiedrības rada būtiskus zaudējumus. Lai arī uzņēmumi cenšas pielāgoties jaunajai situācijai, ikviens var rīkoties tā, lai pandēmijas seku pārvarēšana būtu pēc iespējas vieglāka. Ir būtiski, lai vietējie uzņēmumi varētu turpināt strādāt un lai cilvēkiem saglabātos ieņēmumi un darbavietas.
Ar jaunu sociālo kampaņu "#plussnevismīnuss", kuru izstrādājusi mārketinga komunikācijas aģentūra "Alpha", Latvijas uzņēmēji aicina sabiedrību ar saviem pirkumiem atbalstīt vietējos, savukārt biznesa pārstāvji mudināti sadarboties, dalīties padomos un nezaudēt saikni ar patērētāju, iedvesmojot arī savus klientus iesaistīties šajā kustībā.
"Mēs, kā uzņēmējus pārstāvoša biedrība, aktīvi atbalstām šādas uzņēmēju iniciatīvas, kas var palīdzēt atbalstīt Latvijas ekonomiku šajā ekonomiski grūtajā brīdī. Ceram, ka kampaņa iedzīvosies ne tikai kā kampaņa, bet arī kā ilgtermiņa atbalsts Latvijas uzņēmējiem," norāda LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.
Jau ziņots, ka valstī turpinās ārkārtējā situācija un ir spēkā līdzšinējie Covid-19 dēļ noteiktie ierobežojumi.
Lai ierobežotu Covid-19 izplatību Latvijā, valdība sākotnēji lēma ārkārtējo situāciju valstī izsludināt no 13.marta līdz 14.aprīlim. Tādā gadījumā no 15.aprīļa dzīve valstī būtu atgriezusies ierastajās sliedēs. Tomēr aprīļa sākumā Ministru kabinets ārkārtējo situāciju pagarināja līdz 12.maijam.