Produkta apraksta trūkuma dēļ 55% Latvijas iedzīvotāju izvēlas nepabeigt pirkumu internetveikalā, liecina bankas "Citadele" un pētījumu aģentūras "Norstat" veiktā aptauja.
Vienlaikus aptaujas dati rāda, ka 31% respondentu interneta veikalos nepabeidz pirkumu, jo ir nepietiekamas preču piegādes opcijas, 28% lietotāju norāda, ka dosies uz citu internetveikalu, ja būs pieejamas ierobežotas apmaksas iespējas, bet 28% gadījumu lietotāji min, ka lēmumu iepirkties negatīvi ietekmējis informācijas trūkums par pašu uzņēmumu un neprofesionāli izstrādāts mājaslapas dizains.
Tāpat aptaujas dati liecina, ka 25% respondentu no iepirkšanās konkrētā internetveikalā var atturēt uzskatāmas gramatikas kļūdas lapas aprakstos, 23% nepatīk, ja ir sarežģīti atrast kāroto produktu, savukārt vēl tikpat lietotāju ar bažām uztver faktu, ja par internetveikalu publiskajā telpā nav atrodamas lietotāju atsauksmes.
Tāpat iedzīvotāji atklāj, ka mēdz atteikties no pirkuma, ja to nav iespējams veikt bez reģistrācijas - šo iemeslu atzīmējuši 19% Latvijas interneta lietotāju.
Baltijas iedzīvotāju aptauju par iepirkšanās paradumiem tiešsaistē veica bankas "Citadele" lietotne "Klix" sadarbībā ar pētījumu aģentūru "Norstat". Aptauja veikta 2022.gada pavasarī, tiešsaistē aptaujājot vairāk nekā 700 respondentus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.